• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Page

Så himla ledsen för din skull!!!!!!
    Men jag hoppas att tvätten (??) kan hjälpa dig att komma i en positivare stämning.

Du får gärna titta in här igen senare när du känner för det igen.

• BrudSommar2006

Page, men det som lät så lovande, den verkar ju vara så jättesen den här gången? Jag kommer inte ihåg hur det var, vet du att du haft ÄL den här gången? Annars vet man ju att den kan bli sen men att man till sist börjar blöda i alla fall.

• sweetstreet

Lapinette?
    Hur går det för dig???

Har tanten kommit än eller har hon hållit sig borta????

• Storasystern

Page - än hoppas vi! Så länge tanten inte har kommit håller jag tummarna för dig!

Sweet - det är det som är så finurligt. Du behöver inte hoppas alls, så behöver du inte bli besviken - jag hoppas istället!

Nu ska jag gå hem och laga middag.
    Trevlig kväll på er!

• sweetstreet

Ha en skön kväll Syrran!!! :)

• mugglesfan

Aaarrrrghh Page, var det inte plus? Och vi som tvingade dig att testa

Skickar en stooooor virtuell kram!

• Page

Hehehe, praktiska saker som att tvätta är jättebra för psyket! Monotont, tråkigt och systematiskt, precis vad jag behöver. Toppade det hela med lite respackning! Aaah, lugnande!

Äh, maken, tanten och jag ska njuta av sol, bad, god mat och fåniga drinkar och se är vi redo för att tackla nästa ÄL!

Muggles och Cicci, hoppas att ni hade en trevlig kväll med smarrig "sjömat" som norrmännen säger! (Det var väl i kväll eller är jag så totalt inne i min egen egovärld??)

Lapinette och Muggles, jag vet att ni är försiktiga med att släppa in hoppet men utan hopp vore vi inte människor så jag håller mina båda tummar hårt knutna!

Jag vill bara förvarna alla om att jag kommer säkert skriva tusen OT-inlägg i morgon för att lagra trådens "själ" som jag kan ha med mig.

Som de flesta har förmodligen redan förstått är jag inte världens mest psykisk friska människa och det är stort för mig att släppa kontrollen över vissa saker i mitt liv så är det en stor grej för mig att sätta mig på flygplanet! Är skitnojig!! För att inte tala om alla äckliga utomlandsbakterier som jag kommer utsätta mig för!

• sweetstreet

Page,
    'skönt att du kunnat tvätta bort den värsta besvikelsen!!!! Kanske fastnade en del av sorgen med luddet i torktumlaren??? :)

Det blir skoj att läsa en massa OT inlägg från dig imorgon Page!! :D

Och om du är orolig över baggarna i utlandet så kan du ju snurra in dig i gladpacks-plast!!!!!!! Kanske lite varmt och svettigt, men då blir det iallafall gartanterat mer bakterier på insidan av plasten (och de är ju dina egna!!!! ;) ) än utanpå!! :D :D :D

• Vänner-fan

Halloj girls!

Vi hade datorstrul här hemma igår kväll och jag slocknade innan det var fixat. Hinner inte läsa igenom allt ni skrivit nu, ni har varit ovanligt flitiga och jag måste till jobbet...
    MEN jag såg Mugglans inlägg (har du skrivit fler om lunchen har jag bara sett det första) om att du inte kan on-to, det ringde faktiskt en liten klocka under dagen igår om att det nog skrivit nåt om det tidigare. Men måndag borde funka!
    Jag mailar dig!

• Liten med Mindre

Äsch då, Page, så trist att det blev ett minus. Såna är verkligen inte roliga att se. Irriterande att mensen är så sen utan "anledning". :(

Många "trevlig resa"-kramar till dig i alla fall. Glöm inte solkräm och att tvätta händerna ordentligt om du är orolig för baciller. Skaka ur kläder och väskor ordentligt innan ni packar för hemresa, så att det inte flyttat in någon som vilj följa med hem.

(Vi är nojiga nog att packa upp alla saker på balkongen när vi varit ute och rest. Inget kommer in som inte är ordentligt skakat.)

Svar på tråden När märker man av det?