• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Har vi bestämt något ang brunchen 4/3?

• Snart så....

Hmmm hittade ingen info om det var buffe?

För min spelar det ingen roll, Morning kändes lite mysigare tycker jag

• BrudSommar2006

Som vanligt är vi uppbokade och missar brunchen. Nåväl, den här gången ska vi på födelsedagsfika i Vaxholms församlingsgård, det bli säkert trevligt det med.

I eftermiddag är det farfars begravning så nu försvinner jag strax från tråden för idag.

• Liten med Mindre

Brunch är väl alltid buffé i hotellsammanhang, tror jag. Men risken med Clarion är att det är slammrigt, modern avskalad design.

Rundabordssamtal på Mornington är alltid trevligt, om ingen har bättre förslag.

• Thailands brud

nu ringer jag akuten...feberfrossa som bara blir värre o blödningat som ökar....why me?

• Snart så....

tycker det låter som ett jättebra förslag :)

Vilka är det som ska med?
    Mindre
    Snartis
    Cicci
    koko
    Frullan
    Frejis
    AM?
    Fler?

• Snart så....

Thailands brud
    usch ring på en gång. Bor du i stockholm?
    Är det sös du ska till?

• Thailands brud

nej bor i skåne...kommer mkt klarrött blod nu...fan att detta aldrig kan vara över

• Storasystern

Snartis, jag tänkte försöka komma på brunchen om det går ihop sig hemma.
    Fast jag har ingen åsikt om var den ska vara. Har varit på Clarion i andra sammanhang och de är lite sterilt där. Kanske är Mornington mysigare? Fast där har jag inte varit alls... :)

Svar på tråden När märker man av det?