• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Aha, just ja. Tänkte inte på dominikanska...

Vet inte, det är nog bara "växtvärk" på ligamenten eller så. Efter vi hade sex igår så gav höfterna liksom vika när jag skulle ställa mig upp, läskigt!!!

• Liten med Mindre

Jag fick gulla med gosig, söt och glad bebis (5,5 månader) på lunchen. Vilket charmtroll! Tycker i alla fall jag som inte väcks om nätterna. :)

Vill också!!!!

• Snart så....

Mindre, när jag tänker spanska så tänker jag just spanska och inte på att det finns flera olika dialekter o sånt. Knäppt jag vet

• Snart så....

Jag pratar inte alls bra, övar inte här hemma.
    MEN jag förstår mkt så det är alltid roligt att kunna tjuvlyssna och förstå/kunna läsa skyltar på tex flygplatser, restauranger osv.

• Page

Ramla ihop efter sex skulle vara positivt i vanliga fall men i ditt fall så låter det lite läskigt!

Jag över på att säga:no gracias! Det borde räcka. Eller: no putas.

Synd att jag aldrig har lärt mig spanska, det verkar som ett roligt språk. Speciellt de dialekter där man läspar.

• Liten med Mindre

Snartså,

Var rädd om höfterna. Naprapaten sa till mig att om jag var gravid (trodde ju det när jag var där sist), så skulle jag (när jag tränade) hålla mig till övningar där låren är så parallella som möjligt (dvs inga split, spagat, utfall, höftböjarstretch etc).

Annars ökar påfrestninen för bäckenet med risk för foglossning etc. (Viktigt för mig som är rätt instabil från början.)

Kan ju vara något att tänka på när du har ont. Fast jag törs endast spekulera i vilken typ av se*x ni ägnat er åt... :D

• Page

Förresten, Kommer FruL hem nästa tisdag?
    Koko kommer väl hem i kväll!

Koko!! Hoppas att farmor har gett dig god ickemjöl-mat och att du är mätt, nöjd och avslappnad!

• Snart så....

Mindre hahahah när inga vilda sexakter igår det klarar inte höfterna av utan hedligt "vanligt"
    Läste på nätet om flera saker som man bör tänka på och har faktiskt följt dem och det har hjälp.
    Numera undviker jag trappor, går i gympaskor, vrider aldrig runt utan går runt mm.

• Snart så....

Page,

"Un grande cerveza por favor" kan vara bra att lära sig :)

("en stor öl tack" om du inte visste?)

Svar på tråden När märker man av det?