• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

sweet, är det därför jag har ont :d
    hahahahahahahaha nääää inte riktigt sant

Det där med solfjädern visade en faster hur man hanterar som en äkta spanjorska, så fick en bra lektion :)

Åhhhh vad jag vill åka tillbaka, nästa gång så ska jag få lära mig laga RIKTIG paella på spanskt vis. Sååå coolt & gott *längtar tillbaka*

• Snart så....

Jag är hääääääär, jag har ju varit superflitig på BT hela dagen hahahha

• sweetstreet

Heeeeeej Snartis!!!!!!!!

jag skulle också villja lära mig spanska. Funderar på att gå en kurs! :)

Här är ju spanska "andra språket" ju.....

• sweetstreet

Och eftersom det framförallt är latinamerikaner här så pratar de spanska utan de där svåra läspljuden som man har i Spanien. Så det känns som om det skulle vara lite enklare för mig att uttala. För jag har prövat med läspljud och det går inte så bra.

• Snart så....

Ja läspljuden är svåra men mina släktingar är snälla på den fronten och pratar enkelt med oss när vi kommer dit :)

Fast om de vill vara hemliga övergår de till ibezenco (eller hur det stavas) och å är man helt borta med att hänga med.

• Snart så....

Min ena farbror (65 år) blev vansinnig på en turist som inte stannade vid ett övergångsställe och skrek.
    - PUTA MADRE och hytte med näven.

Snacka om att vi hakorna for ner på oss och njöt att få höra det IRL i spanien hahahahahah :D :D

• Snart så....

åhhh nu ska jag nog sluta prata om mina släktingar hahhaha ska inte tråka ut er fullständigt :)

• Snart så....

Vad hände? gick alla och fikade?

lovar ska sluta prata om spanska saker

• Liten med Mindre

Estoy comiendo una yoghurt ???

Har tyvärr förträngt mycket av mina två slitiga år med spanska på komvux. :(

Om allt blev helt fel - äter mellis och försöker jobba samtidigt. Varför kommer alla på att de vill ha hjälp samtidigt? Mycket att göra den här veckan. Fast då går ju tiden fort och jag förtränger alla symptom (å andra sidan har jag inga att förtränga.)

• Liten med Mindre

*orolig*

Snartis - satte du i halsen helt av min gräsliga spanska, och behöver lite hjärt-lungräddning? :(

Svar på tråden När märker man av det?