• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Jag har några vaga minnen av att min cykel var ganska lång innan p-pillereran men det vill jag verkligen inte ha nu!

Kan tänka mig att hormoner kan ha en positiv effekt på cykeln.

• Snart så....

Nääää det är kärringen verkligen inte värd!!! Kasta ut henne från planet så kanske hon håller sig borta länge. Borde ta lååååång tid att hitta upp dig igen, kanske sisodär 9 månader?? :D :D

• Page

Kollade väderprognosen för Karibien och det är regningt och mulen i morgon men det är i varje fall varmt. 27 grader!! Sköööönt!

• Page

Hahaha, jag ska göra mitt bästa! Förhoppningsvis så tror de inte att jag är en galning eller ännu värre terrorist när jag skriker fula ord på planet och uppträder hotfullt. De stackars medresenärerna vet förmodligen inget om hur det är att vara en desperat 30-åring som är osams med sin cykel!

• Page

MuleT! Rättar mig innan brudsommars granne kommer med sin svarta penna!

• Snart så....

ooohahhahahaahha vilken syn!! :D :D :D
    Du får ta med dig en leksakscykel som du kan visa upp försäkerhets skull :)

• Snart så....

ooooo en röd sådan

• Page

Hmm, vad blir tydligast: tandem eller trehjuling?

• Snart så....

eller så får du förklara på utrikiska att din stork har fel på navigeringssystemet. eller kanske inte flygfärdig?

• Snart så....

Hmmm din tant verkar ju verkligen behöva hjälp att cykla sin kos, så tandem?

Svar på tråden När märker man av det?