• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Thailands brud

Snart så.

Det är en klen tröst, ett MF/MA är alltid jobbigt att gå igenom när det än sker.

• Snart så....

Thailands brud,

Ja jag vet men att gå halvvägs och sen få se sitt barn död på UL och få föda ut den.
    usch måste vara så hemskt att man inte förstår

• Snart så....

det var inte meningen att döda tråden

• Liten med Mindre

Usch - vilka jobbiga ämnen som diskuteras idag. :( Nyttigt att vädra i och för sig. Det är ofta väldigt tyst om tråkigheter - och de som drabbas måste känna sig ensammast i världen.

Fast här inne hoppas jag att ingen känner sig ensam.

Kram till er alla!

Vi kanske skulle installera någon mer undergörande dryck under deppmanteln, för de som inte är riktigt krya och skippar alkoholen. Förslag!

• Liten med Mindre

Varm choklad

Smoothie (närande och stärkande och gott)

Milkshake!!! (En laktosfri variant också)

• Liten med Mindre

Förlåt att jag blev lite glättig. Är så vansinnigt hungrig. Kände mig nästan svimfärdig innan jag fick fram mandlarna ur lådan. Givetvis precis när lönetanten kom in, så nu går väl ryktet om att jag är gravidhungrig. :D

Försökte bara låta bli bröd till förmiddagsfikat, och ta bara frukt. Funkar inge bra. Var lika hungrig igår. Trodde bulkmedel skulle mätta och inte göra mig hungrigare.

• viktualia

Jag bidrar gärna med rött te med ananassmak, välgjord äppelmust och lite gott alkoholfritt vitt vin.... till listan

• Snart så....

Det gör inget Mindre, jag drog ju ner tråden :(

Var och kollade på kläderna på PoP igår, såg bra ut, ska dit i helgen och prova. (orkade inte igår)

Svar på tråden När märker man av det?