• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Lapinette, Vilket elände det är! Hoppas att du aldrig, aldrig försvinner härifrån, även om du tar det lite lugt i några månader!

• Page

Totalt ytlig som jag är så kollar jag in sminktrådarna! Och förvånas rätt ofta över vilka sura kommentarer folk skriver på alla trådar, förutom här!

• nenne78

att bestämma sig för att ligga lågt verkar ha funkat för mig - imorse plockade jag en nice aladåb så här fungerar man igen.!
    Men eftersom jag inte vill råka vara höggravid i september när vi drar till frankrike så åker dykardräkten på ändå.

Decembernarn kan inte ha det så kul, mest för att de får vänta så länge på
    a) moped
    b)korgen
    c)bolaget

när "alla andra" får... Min pappa är född 30 dec. Himla kul. När han fyllde 21 för att få handla på bolaget och hade fått vänta toklänge på sin tur, beslutade regeringen om att ändra åldersgränsen till 20 fr o m 1 januari (alltså 2 dagar senare...)

Själv är jag född precis efter skolavslutningen och det var toppen! Man slapp pinsamma tillfällen i skolan (alla sjunger, kollage vid matsalen...) och mina föräldrar slapp en hel drös med ungar som rev inredningen inomhus. Å så är det alltid jordgubbstårta.

• Snart så....

Hahahah julibarn som man är så har det blivit massor med jordgubbstårta.
    Sen var jag jämt på västkusten på min födelsedag när jag var liten och där var hela min släkt + sommarkompisarna. Så det har inte gått någon brist på kalasfronten. Min mamma+pappa+bror fyller oxå i juli så massa kalas blev det :)

• Snart så....

tack tjejer, det känns jättebra att veta att man har fått ett bättre jobb (+lön) :)
    Pratade lite med kollegorna och ingen förutom jag + min kollega som har lika jobb har flyttats upp. Flera har fått gå ner på karriärstegen.

• Snart så....

Cicci, vad roligt att få se Pick´n så stor och sugandes på tummen :)

Själv väntar jag på att få tid hos sös för min koll v18-20.
    Har förvarnat min chef om att jag kan vara borta från sista maj. Alltså det är bara 3 mån kvar :D :D

• nenne78

grattis snartis! Fick en katalog från er idag...

• start september

Själv undrar jag om jag är helt galen.

Jag vet att jag har haft ett MF, jag vet att jag fortfarande har HCG över viss nivå eftersom jag testar positivt och jag förstår sammantaget att det innebär att jag
    1) inte är gravid
    2) inte får ÄL förrän efter det att HCG sjunker.

Men ändå körde vi på igår på det som skulle varit ÄL-dagen. På samma vis om tidigare hoppades jag att det skulle blir något även om det är fånigt.

Och på lunchen aktar jag mig för diverse maträtter av bara farten.

Undermedvetet hoppas jag nog att jag ska vara gravid ändå även om jag inte är det.

Sorgligt, men sant.

Svar på tråden När märker man av det?