• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Page, vi dör av nyfikenhet och så tänker du inte ens testa! Nåväl, förstår dig i och för sig.

Nu är det lunchdags!

• BrudSommar2006

AM, det är tur att vi har dig som kan uppdatera oss!

• Page

Maken kommer hem i dag så vi får försöka sexa igång den. Om jag inte är för öm efter allt pappersmuffande!

• A.M.

Page: JA, på vissa ställen kan man få UL-snutten på videoband, medan de bränner på CD-skiva på andra ställen.

Frisörproblemet är verkligen ett problem! JAg bokade tid förra veckan, hade hoppats att färga och klippa så jag blev fin till svärföräldranrans 150-års-kalas (tillsammans). Men först i slutet av mars fanns det tid! Funderar allvarligt på att gå till någon annan med lägre hipphetsgrad (och därmed lägre bokningsgrad). Men det är svårt att byta! Han är ju så duktig min frisse!

• Page

Måste sticka nu! Ha en bra arbetsdag alla! Ha en supertrevlig kväll Muggles och Cicci!

Lapinette, Håller tummarna och tittar in i kväll i förhoppning att tanten lyser med sin frånvaro!

• A.M.

Page: Om du inte testar dig innna du åker på semester så lovar jag att det blir som i Bridget Jones II-filmen (när hon står på ett utrikiskt apotek och med kroppsspråk försöker förklara ordet graviditetstest ...)
    Ta med dig tester hemifrån!

• Bröllopstokiig

AM vi gör det på mamma-mia, men ska man ta med sig egna band? Jag fick för mig att man köpte där?

Mugglan! Strålande, jag är på storg o väntar då vid 18:15. Du har mitt mobilnummer va?

• Page

Just det, En trevlig mammadag till dig AM!

• Page

Hahaha AM! Du har rätt! Fast det vore en skoj historia att berätta för barnet.

*borta*

• A.M.

CicciL: Vi tog med oss eget band för jag tror att vi blev tillsagda att göra det innan ... Du kanske ska ringa och fråga ...? Vore trist för er att missa att få första upptagningen av Pick'n!

Svar på tråden När märker man av det?