• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Halloj i tråden!

Jag är tillbaka från en mardrömsweekend i Norge, där min kompis lider av dålig självkänsla och andra psykiska problem... Jag är helt slut och samtidigt förtvivlad! Längtade hem från det att jag landade i fredags! Phuuuu. Hur kan man må så dåligt och vara så fruktansvärt självupptagen? Inte en ända fråga om mig, hon bara pratade om sina krämer, ceuliter och feta lår etc etc. När jag sa att hennes brudklänning inte var enkel i mina ögon, så började hon hispa och skulle inte ha den för att avsluta med att lipa etc etc. Fy fan. Aldrig mer kommer jag åka dit! Jag behöver semester!

I dag ska jag på stora UL!
    Ska bli spännade!
    Jag har kännt Pick'n varje dag i 6 dagars tid nu. Har fått 2-3 rejäla puffar, som man kännt på handen när man håller den på magen!

Brudsommar: Jag fick jätte fina naglar och starka! Så jag har nog babblat om det här inne!

Wiiiiiiieeeeeeeeeeee lappis, pirr och alla som BIMar! Jag sitter här o hoppar av spänning! Ska bli så roligt att får höra ev plus!
    Nepp, nu ska jag läsa lite till vad ni skrev i helgen darlings.... Jag skuggade mest igenom nu på morgonen

• mugglesfan

Thailandsbrud: har du varit i kontakt med BM el gyn? Jag tycker det låter länge att blöda så länge. Har du inte blivit erbjuden skrapning el likn? Jag läste här:
    www.niomanader.se/content.asp
    att man brukar erbjudas skrapning för att bli av med resterna.

• mugglesfan

Hej Cicci!
    Oj vilken jobbig helg det låter som! Men deprimerade människor är oftast väldigt självupptagna tyvärr är min erfarenhet.

Vilken tid vill du förresten gå ut och käka övermorgon? Jag tror det kan vara bra att boka bord för Sjöbaren är alltid fullt för det är ett väldigt litet ställe. Men mysigt!

• Page

Cicci, Människor som mår dåligt psykiskt är självupptagna!

Härligt att man känna med handen nu. jag antar att maken är glad för det!

• Thailands brud

muggles:

Jodå, jag har varit inlagd i över en vecka och varit i mycket kontakt med sjukvården. Blev tyvärr mycket komplikationer och det är väl därför jag blöder fortfarande, är väldigt lite dock.

Trött på detta nu

• mugglesfan

Thailandsbrud: ah, då förstår jag. Gud vad tråkigt att det dessutom blev komplikationer. Men som tur är betyder ju inte ett missfall att det är ökad risk nästa gång. Men jag förstår om du vill vänta, rent psykiskt måste det vara jättetufft.

• Frejis

Cicci - det låter förfärligt. Kan delvis hålla med Page, men man får inte bli SÅ självupptagen så att man förstör för andra. Äsch, din kompis skulle kanske må bra av träning 7 dagar i veckan då det motverkar celluliter och feta lår *skojar*

Spännande med stora UL! och härligt med lilla Pick*n som rör sig! Blir varm i kroppen av att höra det :)

• BrudSommar2006

Cicci, vad spännande med UL! Hur var det, ville ni veta vad det blir eller inte? Det är tre veckor kvar till vårt 4D-UL, det känns som olidligt lång tid kvar!

• Page

Visst är det den andra delen av "ett barn blir till" i kväll?

• Bröllopstokiig

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH vad jag har saknat er tjejer! Skönt att få bekräftat att hennes självupptagenhet har med hennes problem att göra. Tack för de små orden det hjälpte mig.
    Den jäkla människan har redan mailat mig... jag skrev rakt ut till henne (inte så snällt) att hon var tragisk och självupptagen och att hennes dåliga självkänsla tar energin ur hennes närmaste... (hjälp vad elak jag är). What ever, jag ska ha en fin dag idag, ser fram emot min "titt" på bebben och orkar inte med att leka psykolog igen... Gjorde jag tillräkligt i helgen och deprimerade o sjuka människor lyssnar inte ändå, för de gör sin egen historia av det man säger och målar givetvis fan på väggen.

MUGGLAN vad trevligt det ska bli!!!!!!!!
    Jag har faktsitkst sista mötet klart redan 15:30 Så då åker jag till hotellet och slappar lite Jag bor på Mornington (avenyn)... Vi kanske ska ta o boka då, det blir bra... Men jag vet inte vad det ligger det där Sjöporten, kan du hämta upp mig eller så tar jag taxi dit om du har adressen?

Page: Ja det är så himla härligt och framförallt så är man lugn, det är ju som ett livstecken att man känner den röra sig

KRAM till er...

Svar på tråden När märker man av det?