• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Spännande med Page - det är verkligen dags för en av våra old-timers att plussa nu! El du Sweet

• sweetstreet

Japp jag tror jag fattar.
    men är det inte bra då med sådana där med "mudd" i midjan då??? Borde ju vaa perfekt för magen. Sedan kan man alltid ha någon tröja eller skjorta som täcker midjan om man tycker det ser kansigt ut med sådan "mudd-midja"?

• sweetstreet

Det känns heeeeelt kansigt att du redan är inne i vecka 14!!!!!!!!! :D :D :D

Tycker det känns som igår du plussade Mugglan!

Och Cicci då!!
    Hon ska ju snart föda!! ;) ;) ;)

• sweetstreet

Jo jag skulle väldigt gärna plussa snart känner jag!!! Suck! Det var verkligen itne lätt detta!!!!!

Men jag tycker det känns bra att vi är igång med koller och så nu. Känner mig mycket mer avslappnad nu bara för det, vilket egentligen är helt knäppt för man blir ju inte direkt gravid av att gå hos läkaren. Särksilt inte som jag har en kvinnlig läkare!! ;) ;)

Men det är skönt ändå att min värsta hets har lagt sig. Iallafall tillfälligt.

Fast nu väntar jag ju på BIM och då blir jag alltid helt knäpp! :D

• sweetstreet

Nu ska jag äta frukost för jag är hungrig! Sen frukost för en seg och skön söndagsmorgon...! :)

Ha det gott Muggles!!!!!

Och hoppas att någon BIMare tittar förbi igen med glada nyheter!

Page, jag håller tummarna för dig!

• mugglesfan

Sweet: jo det var just sådana byxor med mudd jag tittade på, för jag tänkte att de kan man ju växa i sedan, men det var de som var så förbaskat stora... Nåja, jag hittade ju ett par som är ganska ok efter idogt letande.

• mugglesfan

Sweet: gött att du känner dig mer avslappnad och lugn nu när du har kommit igång med läkarbesök och annat. Och vem vet, det du känner i maggen kanske faktiskt är stick och hugg?! Man har väl helt enkelt inte så utvecklade känselnerver där i de trakterna, det är väl därför det känns lite diffust ibland.

September: bra att du känner dig bättre igen! Och bra för er båda att din man vill kolla simmarna. De är säkert ok och det lugnar ju för er båda. Som tröst till dig och Moppy kan jag säga att min kompis som plussade i fredags hade ett MF vid nyår, väldigt likt det ni har varit med om. Och nu är hon gravid igen. Hon är bara i v6 så vi vet ju inte hur det går, men det känns hoppfullt att det gick så snabbt att "komma på banan" igen. Det kanske blir så för er också?

Lapinette: kul att ditt seminarium gick så bra! Att din svärmor stannar så länge kanske kan förklaras med att hon inte kommer så ofta och att hon då vill stanna längre när hon ändå reser? Men visst, jag tycker också 12 dgr låter lite länge. Jag skulle aldrig vilja ha MIN mamma på besök så länge - jag skulle bli vansinnig!

• pirr!

Hej på tråden.
    Hoppas ni andra BIMare har mer glädjande nyheter än jag. Tanten kom, dock lite lömskt smygande, men ändå tant- helt klart! Usch, blev väldigt ledsen då detta var första gången jag vet vi prickade ÄL så nu är ju oron desto större att det VERKLIGEN är något fel på oss.. Nu har det värsta släppt, men känner mig på något sätt matt inför en uppgift som tycks omöjlig.
    Sa till maken att jag inte tror att jag orkar jaga längre, att vi kanske skulle ta en paus från verksta´n. DEt ville inte han, sa att det var synd att inte killar hade ÄL varannan månad för då kunde han tänka sig att jaga denna månad så jag fick paus- gulligt av honom.

Hoppas som sagt att ni andra BIMare har större framgång! Behövs ett pluss nu!!

• pirr!

Oj, Page! Håller tummarna stenhårt! Hoppas hoppas hoppas! Hur lång cykel brukar du ha?

• mugglesfan

Kram på dig Pirr - förstår att det känns tungt! Gulligt av din man, skönt att han är så förstående! Det kommer att kännas tungt några dagar men det går nog över och snart känns det bättre. Det finns ju tyvärr inget alternativ till att fortsätta försöka...

Svar på tråden När märker man av det?