Halloj tjejer!
Hann inte tillbaks i tråden igår efter mitt läkarbesök men har nu läst ikapp. Känns otroligt spännande med flera BIMare!!!!
På tal om det hur har det gått för Pirr???? Skulle inte hon BIMa nu i dagarna eller för några dagar sedan?
Min hälsoundersökning gick bra, Det är ju lite annorlunda här, men det var ändå inget konstigt direkt. Och när jag berättade om försöken att få barn sa läkaren att det verkade som om jag hade en fungerande ägglossning eftersom min cykel är väldigt jämn och jag får utslag på ÄL-testerna. Tydligen så är ÄL-stickorna väldigt väldigt känsliga och bra (enligt läkaren). Det KAN dock hända att de inte plockar upp att man har ÄL men det är ijnte så vanlgit. Och om man får utslag så har man verkligen ÄL. Eller LH-stegring iallafall!
Jaja, hon sa att hon gärna undersöker mig, MEN hon ville att min man skulle kolla sig först. Eftersom det ju var rätt "onödigt" att köra igång hela apparaten med mig ifall det visar sig att det är hans simmare som inte fungerar. Han har tid för simprov (hoppas han kan ta åtminstonde "guldfisken" och inte bara "baddaren"...! ;)) i mars. Så hon ville invänta det resultatet först. Sedan har ju jag min tid hos gyn i april, så det hela känna bra!! :)
Tydligen skulle denna gynekologen vara superbra (enligt min läkare) vilket känns väldigt skönt. Helt klart värt att vänta på....
Hm, sånu är det bara att vänta och se.
Känns ändå skönt att det är i rullning nu, och jag känner mig fortfarnde förvånandsvärt avslappnad inför allt. Alltså jag är ju fortfarande nojig över symptom/ickesymptom men jag känner mig inte lika stressad över detta med att ngt kanske är totalfel. Nu vet jag att jag kommer få veta det inom en hyfsad tid och fram tills dess kan vi fortsätta och försöka! :)