• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Sorry för mitt trista inlägg.

Ha en skön helg och lycka till Page med BIM!

• Liten med Mindre

Varjegång någon hårddisk råkar krascha för maken så säger han att vi ska börja backa upp ordendligt hemma, bilder och allt. Och sen på något mysko vis så blir det inte så...

Jag försöker lagra allt mitt på många ställen. Både jobbet och hemma, kanske en skiva eller två också. Men hans dokument och alla bilder är ju så många fler...

NU ska jag klara av att stänga ner och gå hem.

• Storasystern

Lapinette vilket elände! Hoppas verkligen att du får tillbaka dina filer. Sååå trist när saker försvinner... :(

Mindre, ha en trevlig helg! Det låter jätteskönt!

• Page

Trevlig helg Lapinette och Mindre!

• _koko_

mindre - nä, man ska inte börja med sånt när man har nåt så trevligt framför sig! Hoppas ni får det jättemysigt!!

Kan skriva mer om vete och mjölk lite senare, men det mesta kommer ifrån endo-boken jag läser.

snartis - :D

• Snart så....

Trevlig helg Lappis & Mindre :)

• Frejis

Satt i telefon hur länge som helst!

Mindre: onsdag passar finfint. Jag får väl göra ett försök och komma med på cykelpasset på torsdag. Hoppas att du har några bra tips på hur man hanterar sina ömmande ben dagen efter :)

Page: landet där mina föräldrar bor är inte hemligt alls, men jag vill inte sätta ut det med tanke på eventuella bekanta som kan tänkas läsa. Men... det är ett land på andra sidan av Östersjön och grannland med det landet som du kommer ifrån. Vi har faktiskt en låååång gemensam historia :)

• Snart så....

Syster, det var en artikel i Hennes tror jag om PCOS (eller vad det heter *glömsk*)

• Page

Vi har också begravt ett antal hårddiskar. Som tur är så har inget "viktigt" försvunnit, mest en massa kort, musik och skolgrejor.

• Snart så....

Hmmmm vi har nog aldrig haft någon krasch hemma, kanske beror på datanördsambon som har stenkoll på grejerna??

Svar på tråden När märker man av det?