• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Datorkillen vi har sa att det går att återskapa så jag skulle skicka burken till dem. Hmmm... det fixar sig nog. Är nog bara lite trött just nu.

Nej, nu tar jag den nya (väldigt tomma) burken med mig hem istället! Kan ju åtminstone försöka komma ihåg vad jag gjorde igår (för det är raderat) samt chatta med er i helgen.

Tjing!

• _koko_

Det finns t ex ett företag i norge som kan återskapa data från diskar som blivit formaterade flera gånger, men de tar betalt också. Ordentligt.

• Lapinette

Den är inte kraschad. Jag har tryckt ctrl x för att sedan kopiera över materialet till vår server men på något skumt sätt tog den inte med alla filer...eller så gjorde jag något skumt så den inte tog med filerna?! Nu är de borta!

• Liten med Mindre

Usch - lapinette - trist med filerna. Är det jobbdatorn? Låg det på server eller på egen hårddisk?

Har du inte mejlat dokkumenten till någon kanske - och har kvar kopian?

Vänt ut och in på papperskorgen? (Deletar du från server hamnar de väl inte där - men då kanske det finns backup.)

• Liten med Mindre

Sökt efter filerna med sökverktyget? På egen disk och servern. Ibland tappas de ju i fel fil... *hoppfull*

• Lapinette

Det lät på vår datorkille som det tar ett par timmar att fixa men jag borde ha datan tillbaka om ett par dagar. I alla fall, OM jag får alla filer tillbaka ska jag definivt lägga dem på vår hårddisk hemma.

Nej, nu tar jag helg!

• Snart så....

hahhah kokos, BUSTED :D :D
    Klart jag vill åka någonstans och gäller att ha några argument :)
    Gillar att åka till "spanska" orter

• Page

Lycka till Lapinette! Både med BIM och med datorn!

• Liten med Mindre

Ja - ni hade hunnit vädra datorproblemet innan jag hann skriva...

koko - vad exakt gick din "diet" ut på? Vad skulle frånvaro av vete göra? är veteprotein boven, eller något annat? vad mer lät du bli? på vilket sätt mår du bättre?

(är ju lite smått desperat med min bongotrumma, och i dietprogrammen på tv pratas ju om vanligt mjöls elaka biverkningar...)

Fast i helgen kommer jag inte bry mig. Vi åker på herrgårdshelg och äter gott och dricker gott hoppas jag.

Trevlig helg alla!

• Lapinette

Tack Mindre men jag har letat i papperskorgen förgäves samt sökt och försökt att öppna en utav filerna jag användt idag genom att ta senast använda. Den och en gäng till finns inte.

Svar på tråden När märker man av det?