• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Syster, ja sätta sin egen prägel på bröllopet :) det kommer nog bli en salig blandning hahaha

• Page

Men då måste ni åka snarast möjligt till Spanien Snart så!!

• Snart så....

Problemet med rödhet har jag som tur sluppit
    Kan bli lite röd första dagen men övergår under natten till brunt :)

• Storasystern

Nä Page- modig!!! :) Vilken färg har den?

Koko, jag tycker du är duktig som låter bli mjöl - det måste vara lite struligt! Eller?

• _koko_

Åh, snartis, såna är ju jättevackra!! Kan man inte beställa från spanien annars? Mitt absoluta favoritmärke på bröllopsklänningar är förresten la sposa. :)

page - WOW, det var ju en porrbikini på riktigt!! :D

• Snart så....

Page, ja innan jag blir för stor men måste övertyga sambon.
    Vi har en bra kontakt med ett företag som hyr ut lägenheter billigt och centralt, så det gäller bara att hitta billigt flyg.
    Ska nog spana lite i helgen

• Lapinette

Page - jag hoppas! Ska skicka iväg den gamla burken så får vi se vad de kan göra. Är ledsen i ögat när jag går hem idag... men borde vara glad då mannen har kommit hem.

• Page

Den är svart...den vita var lite fööör mycket! Det är en annan bikinitopp men de ser nästan likadana ut alla 3kantstoppar.

• _koko_

eller heter det kanske brudklänning förresten?! :D

stroasystern - det är lite svårt att äta lunch ute, men annars går det bra för det mesta. Mest tråkigt är det när det är bullar till fikat och såna saker...

• Snart så....

koko, jo visst kan man beställa från Spanien men tror nog hellre då att jag ber mina kusiner i Spaninen inhandla och skicka till mig. Då blir det ju helt rätt variant :)

Svar på tråden När märker man av det?