• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Mindre: det har jag också hört - att omega3 hjälper mot depression. Men mot PMS - njae...?

• Snart så....

Muggles, då tycker jag nog att du ska slopa extra tabletter med omega 3

Just jag Sweet, lycka till hos läkaren!

• _koko_

Storasystern - det sa han till oss också, men det stämmer uppenbarligen inte. :(

Har några andra saker jag ska maila honom om, så jag kommer upplysa honom om det här också. Fy vad tråkigt om du ska behöva gå och vänta på det!!

• Storasystern

Victory - jag var hos en terapeut för flera år sedan (dödsfall i familjen) och den första jag träffade var knäpp. Hon var säkert en trevlig och bra människa, men vi gick inte ihop så jag slutade gå dit. Lite senare fick jag en annan som hur bra som helst! Det är jätteviktigt att säga ifrån om terapeuten inte passar er - så ska ni få byta. Kanske kan vara värt ett försök nu när ni ändå tagit er för att söka hjälp... Lycka till!

Koko, trist att JÅ inte vet hur det ligger till på Huddinge. Eller väljer han att inget säga? Om det visar sig vara samma problem för oss som för er så ska jag be att få piller ändå - om inte annat än för att få en mer regelbunden cykel och mindre ont! Så det så!
    Hur funkar kallelsen/remissen egentligen? Jag fick intrycket av att man bara gick dit och lämnade burken en dag som det passade (att man fick flera dagar att välja på), men så är det alltså inte? Kan vara bra att veta... :(

• _koko_

Ja, det var precis så JÅ sa till oss också, antagligen har de ändrat rutinerna på huddinge, för min sambo fick en tid. Tror dock han har tänkt ringa och kolla om man inte kan komma tidigare. Fast de hade tydligen bara telefontid 3 dagar i veckan 1 timme vardera...

• Page

Storasystern, Det är bra om du förklarar allt i detalj (jag kan vara trög) så att man kan förbereda sig för vilken typ av tester man får genomgå! Så fram för mer detajerade beskrivningar!

Lycka till Sweet!!!!

Snart så, Kul att du är nöjd med håret! Känner igen det med att man vill bara toppa och hälften av håret åker av!

Mmmmmmm...fisk är så gott! Synd bara att jag är dålig på att tillaga fisk. Oftast blir den bara torr och tråkig. Mmmmmmm....rökt fisk!

• Page

Koko, och hela den tiden får man bara upptagenton.

• Page

Fick precis reda på att jag får arbeta lite snart! KUL!!

• _koko_

Page - ja, säkert!

Har precis varit och handlat till vår fredagsöl, tjohoo!! :)

Och så jag inte glömmer: Jag åker bort i morgon och kommer inte hem förrän sent på onsdag kväll, så när jag inte dyker in här på måndag behöver ni inte tro att jag blivit knivmördad i helgen. ;)

• Page

Hahaha, skönt att veta Koko! Annars hade jag verkligen misstänkt det! (seriöst)

Svar på tråden När märker man av det?