• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Viktualia, fast om du hittar några mikroskopiska badbyxor så är de mina! Hittar de inte efter senaste tvätten. Måste kolla bland torktumlarluddet!

• viktualia

Page - min baddräkt kom bort för ett halvår sen... du har inte sett till den?!?! Svart med lite blå ränder under bysten... och i min storlek?! hm....

Spännande att pappersmuffa!!! Tycker att utrycket är otroligt. Ägnade mig åt det förra veckan för mensen kom inte på samma klockslag som vanligt.. men jag hann med kanske tre vändor till dass med muffande innan mens snällt rann till...

• Lapinette

Page - håller tummarna. Själv har jag troligen BIM på söndag men den kan även komma imorgon. Jag är ganska så säker på att den kommer.

• Page

Baddräkter och strumpor måste vara det som utgör luddet i torktumlaren!

Tre vändor? Ja, men då var det inte så illa! Jag borde kanske ta fram en CB-sticka, för tanten verkar lyda det komandot!

• Storasystern

Nenne... hahahahaha du är bara för rolig! :) *Skrattar så att kollegorna tittar*

Page och Lapinette, håller tummarna för er! Vi _behöver_ ett pluss i tråden!!!

Var med mannen hos gyn idag - han fick en burk! Huddinge sjukhus nästa!! :) (fast det dröjer väl nån vecka eller så... :( )
    Jag har tagit blodprov nr. 2 och fick höra att nr 1 såg OK ut. Inga konstigheter där inte. *andas ut lite*

• Page

Tack Lapinette! Håller tummarna för dig också!

Borde köpa extramjukt dasspapper så här innan BIM, annars riskerar jag skavsår!

• Page

Å storasystern...*en lättnadssuck här också*

Vad var nr 1?

• Liten med Mindre

Tjaaa - vi är väl några som nött ut snusksinnet med böcker och filmer och annat för att hotta upp ÄL i veckan. ;)

Kan ju säga att delfinen fick jobba lite för att få fart på min tillvaro i tisdags. (Mannen fick spara sin lilla energi till att hålla igång sig själv.) Det var nog den mest desperata bebisproduktion vi har ägnat oss åt hittills. :D

Intaget av mat har definitivt inverkan på kärlekslivet, och blir extra viktigt runt ÄL.

• viktualia

Mindre - det lät som värsta sortens tandborstsex... kan man hålla sig för skratt då?! Jag är tveksam till att jag skulle kunna låta bli att fnittra lite....

• Lapinette

Syrran - skönt att det inte sett några fel hittills. Dock har jag bekanta där de aldrig hittat några fel och efter massor av år och flera IVF så har de nu adopterat en underbar tjej från Ryssland.

F'låt om jag låter pessimistisk men ibland passar man helt enkelt inte ihop. Håller tummarna att så inte är fallet för någon av oss här inne på tråden.

Page - absolut mjukt papper behövs! Jag tänker dock försöka vara ståndaktig och inte pappersmuffa denna gång. Förra omgången såg jag lite rött på fredagen och blev ledsen. Sen kom det inte mer...hmmm kanske?III Blev mer och mer positiv. Pappersmuffade som en galning ända tills lördag morgon då hon kom. Iiiii!!! Blev så besviken. Varför lura en så där?

Svar på tråden När märker man av det?