Hej!
Nu hoppas jag att det är sista dagen jag är sjukskriven på ett bra tag. Hoppas kunna jobba igen på måndag.
Mitt lilla Pyre har börjat sparka så det nästan gör ont ibland. Får ändra ställning och så när den börjar sparkas i ena sidan. Och lägger jag handen på så är det som att den vill sparka bort den. Gillar inte när det blir minskat utrymme. Det är verkligen häftigt, jag kan nästan inte fatta att detta händer.
Victory, så synd att det inte var bra hos terapeuten! Det är ju så med psykologer att det är själva matchningen som måste funka. En psykolog kan vara jättebra för någon och jättekass för någon annan. Så sa iaf min psykolog när jag berömde honom för hur han hjälpt mig (när jag behövde hjälp mot stress). Man får prova sig runt tyvärr och det är ju inte gratis och många ger nog upp om den första inte är bra. Nu verkar det ju som att ni löser det på egen hand, men kom ihåg det till framtiden att det finns säkerligen många som skulle passa er mycket bättre. Sen finns det ju de som rent allmänt inte är så bra också, som i alla yrken. Att du skulle berätta på jobbet är ju absurt! Tycker inte att ni ska gå dit igen.
Jag har för övrigt ett par vänner som nu är inne på sin tredje terapeut på kort tid och nu äntligen klickar det. Där var speciellt den första HELT kass. Satt och sa "Jag vet inte hur ni ska kunna reda ut det här". Nähä, men det var ju just därför de var där!!! Jag blev helt vansinnig när jag hörde det.
Muggles, Vet inte om du är nåt för styrketräning, men kan du inte be om en instruktion på gymmet och berätta att du är gravid? Finns massor med bra ryggövningar och andra övningar att göra. Det är nog ännu sämre för ryggen att inte träna alls. Man kan ju träna musklerna runt om först och så. Hur som, på gymmet kan de säkerligen hjälpa dig om du vill fortsätta! Sen är ju all träning i vatten skonsam. Själv bara längtar jag tills jag blir frisk och kan träna igen! Inte bra för mig varken psykiskt eller fysiskt när jag inte kan det.
Tjingeling!