• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • pirr!

Snart så: Mind-reader?
    Förresten- du får köpa mammabyxor när du vill! Jag älskar mudd så jag har gått och klämt på såna i flera år (utan att ens haft tankar på gravidmage..)

• pirr!

Snart så..
    Tipsar även dej om fina mammabyxor på lindex (mörkt jeanstyg med ganska smala ben så man kan ha stövlar till, om man nu gillar den stilen!?)

• Snart så....

Pirr, där jag bor har enbart HM mammakläder så får nog ta mig in till stan för shopping. Ska ju ha shoppingdate med frullan så tänker nog försöka hålla mig tills dess :D

• Snart så....

det låter ju plussitivt för dig Pirr! Klart du måste testa i helgen om inte tanten kommit :)

• mugglesfan

Håller tummarna för dig Pirr! Då får du kanske hänga med på mina och Vänners barnvagnspromenader?

Apropå det Vänner - har du ngn bra barnvagnsaffär att rekommendera här i Götet? Jag har för mig att det har funnits en affär nära Marklandsplatsen men vet inte om den finns kvar. Man vill ju klämma och känna lite innan man ev handlar på nätet

• Bröllopstokiig

Hej hopp,

så kommer man tillbaka från massa möten och ser massa plussitivt i tråden!
    TJOHO
    Grattis till Muggles och Kokos!
    UNDERBART!

Mammakläder, ja det ligger där hemma och dammar kan jag säga! Att inte min mage ska ge sig snart och svullna lite mer...
    Tror jag kommer berätta i slutet av nästa vecka på jobbet... då är det ju halvägs.... vi får se.......

Jag hänger gärna med Snartis, dig och Frullan och shoppar. De har massor med fina mamma affärer i mina kvarter. Sen har jag hittat fina saker på både POP och Lindex!

• pirr!

mmmm - drömmer mig försiktigt bort.. höstpromenad..!

• Snart så....

Hur tänker ni gällande barnvagn, vågar ni beställa på nätet?
    Har hört mest negativt om det, om någon går sönder så är det lättare att åka till butiken. En kollega till sambon köpte en dyr Brio som de haft problem med HELA tiden.

• Snart så....

Cicci, vi får väl ta en helg shoppingdag :)
    Frullan vill säkert bara ha svarta saker så det blir nog till att leta

• Bröllopstokiig

Just det...PIRR håller tummarna!

Snartis: Ja, det är ju svart för det mesta på henne
    Men det ska vi väl kunna lösa, jag har hittat ganska mycket som är svart på POP, klänningar och brallor osv.... Men absolut en shopping dag under någon helg, så går vi och moffar i oss något gott efter

Svar på tråden När märker man av det?