Hejsan,
Victory: Berätta inte på jobbet, det är min rekommendation! Det var det dummaste jag hört, hon verkar ju inte ha koll! Jag har fortfarande inte sagt ngt på mitt jobb och är i v 20 i morgon. Underbart att ni har pratat själva i allafall, och att det känns bra! Jag vet hur surt det är när alla blir gravida före en själv. Mina 3 bästa kompisar plussade efter varandra och föder nu i vår, så när mensen kom åter och åter igen så blev jag helt knäckt! Det var då jag fan i mig skulle lyckas och började med alla medel, som Bisolvon, RR och andra piller och sen slutade jag röka/dricka etc
Det gick
Hur som, vi finns här för stöttning! Ge inte upp, för oss tog det 5 gånger med intensiv "rocking" och sen ska jag tillägga att vi inte har skyddat oss på 2 år och det har inte blivit ngt "misstag", så att bli med barn är från början inte särskillt lätt!
Snartis gumman, aj aj aj, jag börjar misstänka foglossning! Låter precis så. Tycker du ska ringa din BM och höra!
Mindre: Bonti ska vara jätte bra! Kanon tips...
Själv fick jag en ordentlig puff i går kväll, jag började gapskatta i sängen. Den lill* hade definitivt fått tupp-juck därinne! Synd att inte maken var hemma, för han hade nog kännt den puffen om han hade haft sin hand på min lilla mage!