• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

*svingar behån med 3 kg inlägg ovanför huvet*

• nenne78

kom igen tjejer! Det är fredag!!!

• Page

Nämen Nenne, har du snott min bh???

• nenne78

*könner efter*
    åfyfan. Du har rätt page! Förlåt!!!

• Page

*sätter på mig den* Någon som har sett mina trosor? Hmm...maken tog kanske med sig dem på resan??

• viktualia

Page - jag sorterade tvätt nyss (jobbar hemifrån idag) och hittade något udda par trosor här.. kanske är dina?!?

• Page

Är de genomskinliga och string?? I så fall är de inte mina!

• Page

Hehehe, något annat helt ot: min man fick lova dyrt och heligt om jag dör plötsligt så kommer han kasta min smutstvätt utan att titta! Hmm, dags att ringa psykologen igen??

• Page

Och för att återgå till tråden: håller på att pappersuffa som bäst! BIM på lördag!

• viktualia

näee... nån porr var det inte... ha ha ha.. de var bara i nån annan storlek än min... dvs 46..

Svar på tråden När märker man av det?