• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

jag har fått höra av en kund att jag skulle vara tjock med stooora bröst, blond och jättelockig (enligt hennes analys av min röst). *skrattar så jag hoppar av stolen*
    platt som en pannkaka
    rödblond (fast när jag träffade henne hade jag färgat det rött)
    rakare hår än asiater (sagt av min frisör från kina)
    moahahah!

Page... har du page? Eller hur ska man uttala ditt nick? *skäms lite för att jag inte har koll*

• Page

Inte en och femtio liten väl? Såg inte ut så på kortet i varje fall.

• Page

Hahaha, ja, jag kommer ihåg den analysen. Det var då som jag började tänka på hur olika människors syn kan vara efterom jag hade tänkt mig tvärt om!

Jodå jag har page eller en bob eller....äh, jag vet inte skillnaden! Hade tänkt nicket som som håret men när jag ser det i sin skrivna form så ser jag bara engelskans sida. Så du behöver inte skämmas för att jag är lika förvirrad själv!

• nenne78

jag har nog uttalat det som sida päidch...hihi. Men Passschhhh funkar ju ocskå. Page som rimmar på mage har inte varit aktuellt alls.

• viktualia

nenne - blä blä blä blä

jag är minsann exakt 3 centimeter längre! nu vann jag!

.... som tycker att det är dåligt med snusk... tur att det är fredagspub i granntråden!

• Page

Hehehe, jaha, kör man med " och en halv" då tycker man själv att man är kort!

• Page

Jag är jättedålig på att vara finurligt snuskig . Min snuskighet ser bara grov och äcklig ut i skrift! Måste kolla in granngården och se vad ni erbjuder för snusk!

• nenne78

haha vickan...

page
    jo, fast jag tror egentligen att jag är rätt lång och stor. Blev helt chockad när jag såg bröllopsbilderna att jag faktiskt är nästan 15 cm kortare än min make (fast jag ju sett han några år nu... typp 11) men jag fattar verkligen inte att jag är så mycket kortare än honom. Eller flera andra för den delen.
    Och att mitt skelett är gjort av balsaträ eftersom jag är så mycket lättare än alla andra som jag ser likadan ut som.
    Men siffran ser bättre ut om man får skarva en halva uppåt.

Tur att jag inte är så kort som min svärmor - 141ochenhalv.

• viktualia

page - det är dåligt med snusk - bara fredagspub och nenne som börjar bli lite vild... med spritindränkta tamponger och annat.... aaaaaaaaaaaaaaa

Svar på tråden När märker man av det?