Victory - terapeuten som ni träffade verkar sakna all form av ödmjukhet och det ska man ju ha när man kommer in som tredje part i sådana känsliga lägen. Trist att sådant behöver hända. Hoppas att flytten går relativt smärtfritt och att ni klarar av att sätta er relation i centrum trots allt som man måste göra när man flyttar.
Muggles - grattis till det fina NUPP resultatet :)
Min tidigare försvunna remiss till KS har äntligen kommit fram (inte så konstigt med tanke på alla mejl och samtal som de fick från mig) och jag fick idag ett så kallad mottagande av remiss från KS. Koko du har säkert sett sådant och vet mer än vad jag vet. Det kändes... snopet. Först 4-8 veckors väntetid tills den ska behandlas och sedan all väntetid i kön för IVF. Upptäckte ännu en sak: jag är nog inte riktigt mentalt redo för att göra allt, dvs betala själv utan behöver tid för att tanken på barnlöshet ska sjunka undan. Av någon anledning känns det bra att skjuta på det hela med minst ett år och det känns skönt att veta det. Varför det känns så vet jag inte, behöver nog gå omkring och fundera på det *kliar mig i pannan*
Men å andra sidan så vill jag så jättegärna bli gravid och få friska barn (ett iaf). Äsch... Blir lätt sentimental av det här tänket så det är bäst att sluta skriva ;) *den ironiska Frejsan som skämtar bort saker träder fram* ja, det var ju inget bra väder idag.
Hm, men man kan kanske tolka det här med sentimentalt som en gravsymptom, så där lagom många dagar till bim. Nu körde jag ju både med rosenrot, bisolvon och all vitaminkit, och regelbunden varrandagsex före ÄL, under ÄL och efter, Har nog aldrig varit så avslappnad inför ÄL som nu heller :) och så blev det en mycket rejäl fylla igår. Det måste ju båda gott, alla ingredienser har varit med den här gången :)