• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Hjälp, snartis, v15?!!! Herregud... :)

Ja, du har ju rätt i att det är ganska snart faktiskt! Tänk att det är 2 månader sedan jag opererades redan.

• _koko_

Nä, några kakor kan det inte bli eftersom jag inte äte vetemjöl längre. :(

Kommer bli knepigt för stackars farmor att förstå tror jag, men hon vet ju att det är för att jag ska må bättre i magen.

• Snart så....

Ja tiden bara rinner iväg...

Cicci är ju i v20 imorgon, hmmmm undra vad Frullan kommer vara i när hon kommer hem.
    V9 eller nått när hon åkte

• Storasystern

Page kan du inte skicka en bild på porrbikinin?? *nyfiken* Hur illa kan det vara egentligen??? ;)

• Page

Någon bränna tror jag inte att det blir men jag lovar att ta fula kort på mig iklädd i bikinin!

Mysigt med en farmorresa!

• Snart så....

Attans att du inte får äta kakor, far/mormor brukar ju alltid vara hejare på bakning :D

• Page

Ett ögonblick, jag ska ta fram länken.

Äkta spansk slöja? Hur ser en sådan ut?

• Snart så....

Nämen lite brun borde du väl bli Page?

shit det är 18 grader i Barcelona, ska nog övertala sambon om en resa :)
    fast han vill hellre åka till något ställe han inte varit på *tråkmåns*

• _koko_

Ja, jag brukar alltid få kakor och bullar när jag är där, plus våfflor och goda mackor och redd grönsakssoppa och fiskbullar i hummersås och...

Fatta, inget av det kan jag äta den här gången!!! Grrr... Men jag börjar faktiskt känna en förändring i magen och då är det ju värt det alla gånger!!
    Mindre - något för dig att prova också kanske?

• Snart så....

Page, alltså en helt i spets som fästs med en kam som står upp. Såg flera brudar när vi var i spanien och det var så himla fint.
    Roligt att även ha något på bröllopet som påminner om min spanska sida :)

Svar på tråden När märker man av det?