• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Hur kan någon glömma porrbikinin med allt tjat som jag har producerat??? Jag hoppas att det är tillräckligt varm och folktomt så att jag vågar använda den!

Ha trevligt på din resa! Är det jobbrelaterat eller semester?

• Liten med Mindre

Frejis - onsdag skulle kunna fungera på Vasagatan. Torsdag får du vackert följa med och cykla istället. :D

• Page

JAAA! Uppsala vill jag också veta allt om!!!

• Page

De har bra statistik från Uppsala om man ska tro deras hemsida!

• Snart så....

Åhhh vad tiden går långsamt nu :(
    Kan det inte bli helg nu??

• Page

Har du en timme kvar Snart så?

• Snart så....

det är ju nästan bara 2 veckor kvar kokos till Uppsala :)

Själv har jag gått in i v15 idag

• _koko_

Page - sen får du se till att komma på en träff och visa solbrännan så vi får se hur liten den där bikinin egentligen är!! :D

Ska hälsa på farmor, ska bli väääldigt skönt att bara ta det lugnt och äta gott i några dagar. :)

• Snart så....

Ja en hel lång timme och har ingen lust att arbeta mer idag så hänger mest här..

Fick lust att åka till Barcelona igen och shoppa vin och en ÄKTA spansk slöja

• Snart så....

koko och massa goda kakor? :)

Svar på tråden När märker man av det?