• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Snart så, jag köpte Hennes enkom för artikeln, som inte var så otroligt utförlig tyvärr. Men hittade en massa info på nätet, och det verkar på symptomen som om det skulle kunna vara det. Hoppas att jag har fel coh bara har en hög orelaterade symptom! ;)
    Tack för tipset!

• Frejis

Ska gå till min lilla Konsum och förköpa mig på fisk :) tänkte laga en lite mer avancerad maträtt, men vi får se hur det blir. Känner mig jättehungrig även om jag inte borde vara det.

• Page

Haha, Frejis, jag kommer inte på något hemligt för att luska ut det ytterligare! Kanske någon litterär referens?? Nåja, vi ses väl irl någon gång och jag får fråga då i stället!

• Snart så....

Syster, då hade du redan sett den. En kollega på jobbet hade med den så kunde inte lusläsa artikeln....

• Snart så....

Näää nu smiter jag härifrån.

Ha en trevlig helg tjejer!

Kram på er

• Page

Ha det bra Snart så! Hoppas att du hittar många bra argument till varför ni bara måste åka till Spanien!

• mugglesfan

Lapinette: har du haft en hårddiskkrasch? Ett bra tips är väl annars att lägga kopior av viktiga filer på en nätverksdisk (gärna personlig ) för de backas ju upp automatiskt, iaf om man har en seriös IT-avdelning

Här var det action igen bara för att jag försvann... Har inte hunnit läsa ikapp

Min kompis har plussat - slutade med piller i aug typ. Hon är i 6:e veckan - hoppas hon inte får MF så kan hon och jag gå och dra barnvagn ihop!!! Det är ju bara ett fuskplus här i tråden men sån plusbrist som vi har här var jag bara tvungen att berätta det...

• Page

Det var ingen krasch för Lapinettes dator. Bara filer som inte blev förflyttade som de skulle!

Ett plus är ett plus!

Svar på tråden När märker man av det?