• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Ha så trevligt i Norge cicci :)

• Snart så....

Vickan, på mitt jobb är nästan alla äldre och inte det minsta blyga över att fråga såna saker. Jag tänker då inte säga utan ska vänta och se vem som vågar fråga först :D

• Snart så....

Kommer ha stenkoll på att verkligen känna efter och hittade en sida med tips på vad man ska undvika.

• nenne78

Hälsa norrbaggarna från mig Cicci!! *gift med en*

*vinkar till koko*

urk igår var det dykardräkt på igen. Det enda positiva är ju att allt klägg samlas i den istället för att kladda ner allt på mig

• nenne78

Vänner-fan
    hej på dig med

det kanske är lika bra att heja på alla här *vinkar j ä t t e s t o r t *

• nenne78

kände mig lite otrevlig till slut

• Snart så....

Hej Nenne :D *vinkar tillbaka*

Roligt med intervjun :)

• Snart så....

Du ska inte med den 4/3 och bruncha?

• Snart så....

Just ja du, du ligger väl på en strand då? :)

• nenne78

jaaaa, det känns spännande med intervju, håll tummarna!!!!!

4/3... hmm näee då är jag i fjällen och svänger med mina grymma carvingskidor för första gången den här säsongen. Jag har aldrig åkt så lite skidor sen jag var ... kunde åka! Det kliar i lårmusklerna!!!

Svar på tråden När märker man av det?