• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

muggles - Jaaaaa, där har de ju "min" tshirt med stoppskylten!!! :D

• mugglesfan

Vänner: bra tips återigen! Speciellt det där med att klippa av ett gammalt linne! Jag har sett reklam för de där tygbitarna som man ska sätta i byxorna och de är inte särskilt snygga...

• mugglesfan

Nu måste jag sticka och hämta bilen som varit på verkstan för 4-5 ggn (var ny före jul)! De hittar inte felet, bra kvalitet Volvo! *ironisk* Volvo är ju en av mina kunder så nu kan jag klippa tillbaka när de tycker att våra licenser är dyra el fulla med buggar

• Bröllopstokiig

Nu ska jag packa ihop mig med...
    Hem o packa för jag ska på weekend till Oslo i morgon, så skönt.... Men vi hörs igen i morgon innan jag åker

• sweetstreet

ÅÅåååå Muggles!!!
    GRATTIIIIISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Härligt med de fina NUPP-siffrorna!!!!!!

Jag blev såååå glad!

• sweetstreet

Och Koko!!!
    Det låter just så himla underbart med er köplats!!!! :)
    Är tippentoppenglad för dig!!!!!

Jag tyckte själv det verkade skumtsom du skrev innan, men som sagt med den svenska sjukvården vet man ju aldrig...

• sweetstreet

Moppy,

Skickar kram till dig!!!!!

Men som du själv skrev, det är ju på ett vis skönt att det verkar blöda ut själv denna gången och du slipper alla turer som var i höstas. Men jag förstår verkligen om du känner dig ledsen ändå såklart.

Kramkramkramkramkram!!!!!!!!

Det är jättebra att du kollar upp dig också tycker jag! Då får du åtminstone svar på om det är något särksilt som bör göras (typ ge extra hormon eller så) eller om det "bara" är att att fortsätta som vanligt och hoppas.

• sweetstreet

Ha en skön Osloresa Cicci!!!! :)

• sweetstreet

Fick själv veta att några av mina närmsta vänner fått sitt andra barn!!!! De skickade bild och som den liplisa man är så började jag självklart tjuta lite....

Jag är så glad för dem! De har ett barn sedan tidigare. En Supergosing verkligen, men med Downs, så jag är nu så glad att allt gick vägen med deras nya familjemedlem. Inga komplikationer eller så.

Svar på tråden När märker man av det?