• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

MaggO fast en gång gjorde det lite ont för de var tvugna att "rota" runt en del för att se bakom mitt myom. Men jag överlevde...

• Snart så....

undra mär man kan börja använda mamma byxor?? Hmm?
    Det är svårt att hitta byxor som sitter bra runt magen och överallt.
    Varför finns det inte någon bra mammabutik med kläder för oss som inte är så stora än

• _koko_

MaggO - tycker också att vul inte är några problem, de använder ju massor med glidmedel på "pinnen". Men nu när jag har världens sköraste slemhinnor var det inte skönt alls kan jag säga, är fortfarande öm sedan i måndags...
    Men har du inte ont när du har sex kommer inte heller vul göra ont. :)

• Liten med Mindre

Grattis till fina värden Muggles! Vad skönt!

Det är ju att planera sin shopping och bestämma sig som tar längst tid. Så det kan ni ju börja med. Själva processen att tömma plånboken och skria kvitto går ju väldigt fort...

Fast så klart - är det väntetid på grejorna så blir ju tiden liiite längre.

• Liten med Mindre

Hmm...skulle också behöva mammabyxor till min svullna mage. Efter 24 timmmar utan mat och vatten var den platt för första gången på 4 veckor. Sen fick en mugg nyponsoppa den att blåsa upp sig igen.

Ska höra med läkaren på måndag om det är frånvaro av medicin som gör detta. Om det kan vara avklingande eller om detta är "normalt" tillstånd för mig.

Skulle det komma en bebis utöver den här bulan så syns det garanterat direkt.

• Snart så....

Mindre, men det är roligt när det börjar synas så det får du nog bara vara glad över :D

• pirr!

Muggles- GRATTIS. Börja genast njuta, tycker jag och fira med att köpa ett par sköna muddbyxor (lindex har fina med lite stuprörsben om man gillar det (en kompis köpte förra veckan))

Koko- glada nyheter om köplatsen! Såå skönt för er ! heja på!

Moppy- skönt att komma igån lite snabbare denna gången. Har några vänner som blev gravida lätt, men fick missfall på missfall,men efter undersökning såg man att hon behövde mer av något hormon och nästa gång hon blev gravid åkte hon raka vägen till sofiahemmet och fick sprutor. De är nu föräldrar till en söt liten pojk!

• pirr!

En lite rapport från mig..
    Testade ju negativt igår, men ännu inget spår av mens. Hade mensvärk i helgen, sen försvann den, kom tillbaka i tisdags, försvann.. symtom? Är på dag 36 nu och dag 14 från ÄL-böj.
    Tänker testa till helgen om mensen fortfarande inte kommit.
    Pirr i pirrs mage!! Hoppas hoppas hoppas hoppas på en liten oktober-novemberbäbis!

• Snart så....

Pirr, hur har det gått för dig?

Svar på tråden När märker man av det?