September - jättemånga kramar till dig! Man måste verkligen vara stark i själen för att orka ta sig genom byråkratin och konstigheterna i sjukvården. Det verkar vara uppbyggt på ett sätt som knäcker folk. Håller dock med om att det är bra att göra undersökningar och får veta så mycket som möjligt. Jättemånga stykekramar till dig :)
Kul att se att din man har beställt barnvagnen Vänner. Jättetrist med inbrottet/stölden, vet precis hur det känns. Hoppas att de inte har hunnit ta några saker.
Sweet - Hur är det med dig i NY? Såg att det var lite forsningsprat härom kvällen och det lät ingen flumforskning ;) som litteraturvetenskap. Nåja, skämtar lite. Abstraktet är inte klart men på väg att bli (du känner säkert igen processen).
Mindre - vad, Kräket? Det var ju ett alldeles utmärkt namn, hoppas att h*n kommer att ge besked om sin existens om säg tio dagar två veckor.
Det verkar att jag för tillfället har max otur när det gäller administration av olika saker. Remissen till KS (nej, den var inte där igår heller, gynläkaren ringde dock och sade att han skickar den iväg den igen... pust) och diverse återbetalningar av en resa som har blivit fel och ett mysko kortköp som jag inte vet vad det är och som ligger precis under ett par liknande summor. Min livliga fantasi sätter genast igång en berättelse om kapade konton ;) jag ska iaf försöka reda ut allt idag under förmiddag.