• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Vi ger inte upp Pirr!

Mindre: underbart namn! Det hade ju varit för häftigt om det tagit sig denna gång...

• mugglesfan

Låter som en bra plan Syrran! Du kanske får ett mysigt samtal senare?

• Storasystern

Jo, mannen lovade att ringa sen!

Pirr - håller tummarna lite i smyg för dig, så att tanten inte märker! ;)

• mugglesfan

En del som kommer in här i tråden måste undra vem denna hemska tant är

• Moppy

Tant och tant, det låter för snällt tycker jag. Kärring kanske är lite vassare? Bitch? Slampa? Hmm... finns många bättre namn egentligen!

• Liten med Mindre

Nu ska jag återgå till soffan och rehabiliteringen.

Har bokat mig biljetter till London i maj för att hälsa på en kompis. Det ska bli skoj! Vi hann ju knappt hälsa när hon kom på bröllopet förra året.

Hoppas ju självklart få åka dit med Kräket. :D Maken blir kvar hemma.

Fick just veta att vännerna som fick bebis 7 veckor för tidigt hade råkat ut för havandeskapsförgiftning. Nu är bebisen äntligen hemma, 2,5 kg "tung". Skönt att det tycks gå bra. De hade haft nytta av att de hade en havandeskapsförsäkring, som nu övergått i barnförsäkring så att den lilla fick bli försäkrad. Och så fick de extra pengar för tiden de tillbringat på sjukhus. Något sånt. Låter som en god idé trots allt kanske - med försäkring.

• sweetstreet

Pirr,

jag håller också tummarna!!!!
    Det kan ju som sagt dröja ibland innan man ser ngt plus.

• sweetstreet

Syrran jag kommer inte heller få blommor.

Fast jag har iofs sagt att jag inga vill ha.
    Tycker att detta med Valentines day är ganska tramsigt.
    Vill mycket hellre ha blommor en vanlig grå tisdag när man inte alls "förväntar" sig det.

Man blir lätt allergisk mot Valentines day här i USA. Hu! Massa asfula nallebkörnar och hundar med hjärtan som alla butiker försöker kränga på folk! Och alla rosor är typ 2-3 gnger så dyra som en vanlig dag! Näe!!!! Jag gillar inte sån't.

Är rätt romantisk av mig normalt, men jag gillar bara inte tanken på att "andra" ska få mig att "måsta" köpa saker en viss dag bara för att de vill tjäna pengar... :[

• mugglesfan

Bitch låter def som ett bättre uttryck!

• sweetstreet

Och såå tycker jag det är fjantigt att det bara är tjejerna som förväntar sig blommor!!! :o

Här är det alltid underförstått att det är männen som måste uppvakta. Det är nästan "fult" att säga eller tänka tvärtom!!!

Ha! När jag berättade för en kollega att det var jag som friade till min man så trodde jag hans ögon skulle trilla ur skallen!!! :D

Svar på tråden När märker man av det?