Mindre,
Härligt att höra om "Kräket"...!!! Hahahah! :D :D :D
Som sagt håller med Koko, denna gång skulle det kännas extra roligt om det tagit! :)
Vad gäller boende i New York så beror det ju lite på vilken typ av boende samt var dina vänner vill bo???
Lägenhet som Muggles tipsade om låter ju bra! Då kan man ju "hushålla" lite själv också (frukost etc). Annars finns ett hyfsat billigt hotell som heter Murray Hill In www.murrayhillinn.com/ som jag bott på. Det är absolut ingen lyx, mer som vandrarhem, men med egna rum och jättefräscha badrum. (Man kan boka rum med eget badrum) och jag tror det kostar ca 100 dollar per natt vilket är ett bra pris.
Jag har även bott på ett vandrarhem på Upper West side (nära parken) och där kan man boka rum med litet pentry. Tror kostnaden var lite samma. Men det ligger såpass långt upp att man är lite långt ifrån allt som händer. De är dock bra ifall man vill ha lite mer lugn och ro....
Annars tycker jag att mina favoritställen på Manhattan är typ East Village, SOHo, Tribeca, Alphabet city och Lower East side.
Men där känner jag inte till några hotell. Men det var ju där Muggles bodde så hon vet ju mer!
Kan inget om west side eftersom vi typ aldrig är därt. Det blir inte så när man bor på East side... :?
Om de vill ha mer tips senare så hör av er!!