• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Muggles, jo det är det!

• A.M.

Alla gröna grönsaker är jättenyttiga i detta hänseende: spenat, broccoli, persilja. och så dutta på lite apelsin- eller citronsaft så blir det ännu bättre (och drick INTE mjölk, kaffe eller te till/direkt efter) ...

• A.M.

Nu tar den självutnämnda näringsexperten A.M. rast från datorn för att gå och vila sig lite - och bli av med förkylningen ... Drippelidropp, kram på er!

• Bröllopstokiig

Tänkte höra om någon har tips på vattengympa? Vet att de har ett ställe i Solna, men någon som vet om SATS har?

• mugglesfan

Vad bra Victory förresten att ni fick tid så snabbt - det brukar ju vara månader av väntetid till familjeterapeuten. Hoppas nu att ni fick tag i ngn bra!

• mugglesfan

Undrar om Mindre fick till det med maken el om de var för krassliga - de kanske ligger hemma sjuka båda två?

Fick just ett mejl från en kompis med en 2-åring och en till påväg nu i dagarna. Mejlet innehöll en länk till 2-åringens hemsida. Gud vad ambitiöst, där stod exakt alla ord hon använder - och det var många! - och vad hon menar när hon tex säger "mappa" (haklapp) etc. Jag tror faktiskt inte jag kommer att bli så ambitiös...

• Bröllopstokiig

Muggles: Jag kommer INTE bli så seriös, det kan jag lova så du är inte ensam. Jag tycker det är lite överdrivet!

• Snart så....

Näää jag kommer inte heller göra en hemsida för barnet. Dock kommer jag nog göra en för bröllopet :)

• Bröllopstokiig

Det är en annan sak snartis, det handlar ju om att underlätta för folk som ska gå på bröllopet, vägbeskrivning och allt man kan ha där. Vi hade med en för bröllopet!

Svar på tråden När märker man av det?