• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Hahaha cicci det är ett stort steg att göra en hemsida för min del. Trots att sambon jobbar med massa sånt så är vi dåliga på sånt...

• Bröllopstokiig

Snartis: Vi använde oss av dinstudio.se det var skit enkelt!!! Lagom, precis vad man behöver....

• Snart så....

super :) ska spara bland alla bröllopslänkar jag sparat :D

• mugglesfan

Jag gillar min kompis jättemycket men hon har varit otroligt intresserad av smådetaljer när hon har skrivit ihop hemsidan. Det blir liiite mycket när det inte är ens eget barn.

• Snart så....

Våra vänner har gjort en jättebra hemsida med dagbok/bilder om när deras son föddes 3 mån för tidigt. Då slapp de ringa runt till familj/vänner utan helt enkelt uppdaterade hemsidan och hänvisade till den.
    Där kunde man lämna meddelanden och läsa om hur det gick, kanonide :)

• Moppy

Vad söt du är Cicci ;) Jättefin hemsida :)

• Liten med Mindre

hejsan!

Mindre och maken är fortfarande hemma och piggar på sig. Men tillräckligt pigga var vi igår i alla fall... Vad gör man inte? :?

Men vi konstaterade i ett hysteriskt skrattanfall som plågade de redan lidande magmusklerna - att blir det bebis av detta byter vi arbetsnamn på magen. Från "Mindre" till "Kräket". Stackarn... :D

• Liten med Mindre

Brudsommar - när jag legat hemma nu har jag hunnit läsa i EllePuls (någon ny tidning), att mango tydligen ska innehålla bra med järn. Kan ju vara bra att kolla. Och så kan du kika på livsmedelsverkets hemsida och söka i deras databas på livsmedel med mycket järn.

Sweetstreet - kan du hjälpa oss? Vi har goda vänner som ska besöka New York i månadsskiftet september-oktober, en vecka. Har du något tips på var de kan hitta vettigt boende som känns "tryggt" men inte kostar 25000 kr för en vecka? Jag tänkte att du kanske haft andra besökare som bott på nåt bra ställe.

• Bröllopstokiig

Moppy, helt ok hemsida... jag är inte den som överdriver saker och ting, gillar liksom det enkla (vet att det kan vara svårt att tro...) Ganska gamla bilder, men det var maken som valde och fixade med hemsidan, typ det ända han gjorde

MINDRE: att man kan sakna dig så mycket...Va? Inne och visar dig iaf, tack tack... SKÖNT att du/ni fick till det i går. Och kräket, ha h ah ah, ja kan inte det lilla kräket fastna denna gången!? Tyckte jag var jätte kul, fniss!

Svar på tråden När märker man av det?