• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Fast om Page får bestämma så blir det kanske "hyndan"?????????? ;)

• Lapinette

Moppy - vem tycker inte om att bli uppvaktad?! Det är ju jättehärligt! Min man har så länge som vi bott i varsitt land varit jätteduktig på att lite då och då skicka mig blommor men sen i augusti så kan jag inte minnas att det har kommit några...hmmm....men som sagt idag har jag sagt att jag inte vill ha så jag får nog skylla mig själv. Tycker dock att man ska uppvakta och fira alla hjärtans kontinuerligt och inte enbart idag.

• mugglesfan

Nä fabriksmedarbeterskor - nu måste jag dejta mannen om 20 minuter inne i stan. Vi ska käka ngt gott och gå på bio.

Vi höres imorrn!

• sweetstreet

Mindre, jag har en kompis som fick havandeskapsförgiftning. Usch!!!!!! De fick också starta förlossningen ca 8 veckor för tidigt eftersom de var rädda att hon annars inte skulle klara sig (mamman alltså).

Men det hela gick hur bra som helst!
    Fast deras bebis var superliten såklart, och var tvungen att vara ganska länge på sjukhuset vilket var jobbigt för dem eftersom de redan hade ett barn innan. Min kompis sov ju på sjukhuset medan hennes man sov hemma. Men båda föräldrarna "pendlade" mellan hem och sjukhus mest hela tiden under dagtid för att vara med båda barnen.

• sweetstreet

Ha en bra kväll Muggles!!!

och jag gillade Children of Men skarpt!!!! :)

• Lapinette

Sweet - självfallet kan även vi tjejer uppvakta. Jag skickade blommor till mitt ex, sicilanare bosatt i Palermo och jag kan tala om att det hörde inte till vanligheten att en kille i Italien får blommor. Jag tror han tyckte det var pinsamt. Måste nog förbättra mig på den fronten och överraska min make lite oftare. Har blivit rätt trist!

• Lapinette

Pirr - när har du BIM?

• sweetstreet

Lapinette,
    jag gillar också att bli uppvaktad men har lite svårt att se det romantiska med det hela en dag som denna???????

Vill mycket hellre bli uppvaktad av min man en vnalig dag, och iallafall tänka att han gjorde det "självmant av egen fri vilja", inte för att han kände sig "tvingad" för att han verkligen borde".

• sweetstreet

Nu är min man inte särskitl uppvaktande alls då'rå... :(
    Inte vad gäller ge mig blommor eller så.

Å andra sidan så ger han mig ständigt komplimanger och är en väldigt "fysisk" person med mig, vilket uppskattas väldigt mycket! :D :D :D :D :D

Men visst en kvast blommor någongång vore ju skoj!

• sweetstreet

Jag tror det är lättare att "uppvakta" när man inte ser varandra dagligen faktiskt. Så det kanske inte är jättekonstigt att du fått färre blommor av din man sedan ni flyttat ihop Lapinette?

Det blir ju ganska lätt en "vardag" när man bor tillsammans. På både gott och ont...

Svar på tråden När märker man av det?