• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Inte en skymt av några blommor eller hjärtan här inte... Varken till mig eller någon annan. Men jag hade nog blivit mer förvånad om jag hade fått blommor...

Cicci, häftigt att känna rörelser! Det måste bli så extra verkligt med bäbisen då! :)

• Page

Nääää, fy så otroligt jättetråkigt september!

• Moppy

Åhh September fy vad tråkigt. Kram till dig! Men det var kanske det du ställt in dig på ändå? Vad bra att du fick svar så snabbt, min gyn verkar vilja ta det andra HCG provet om 1 vecka? Ska snacka med honom om det....

Styrkekram igen!

• A.M.

start september:
    Nej - så tråkigt! Usch, deppigt. Men då vet du att du kan bli gravid ... om det är till någon tröst.

Här får du en ros och en Valentinhälsning från oss i alla fall! Kram

• Storasystern

September - usch så hemskt! Kan du vara hemma och ta det lugnt idag?
    *kram och en blomma*

• mugglesfan

Argh Sept - vad ledsamt! Vi som hoppades så! Vad tråkigt att du är iväg nu också och inte kan få en tröstkram av maken. Typiskt...

• Vänner-fan

September,

verkligen jättetråkigt! Lider med dig tjejen! Hoppas att inget är kvar nästa vecka så att ni så fort som möjligt kan lägga detta bakom er och komma på banan igen. Surt att det inte finns tester som verkligen bara visar plus när det är plussitivt! Och så himla typiskt att du inte har maken hos dig.

Styrekramar!

• BrudSommar2006

Jag har så mycket att göra hela tiden, uselt jobb! Nu ska jag på kurs hela eftermiddagen också.

Jag ville i alla fall bara skicka en kram till september!

Victory, fantastiskt att det gick så fort att få en tid!

Sedan har jag en fråga till Vänner-fan, hur i hela friden bar du dig åt för att få ditt järnvärde att stiga?? Den mirakelkuren behöver jag också snarast. Alla andra värden är jättebra men som för de flesta har jag förstått så går mitt bara ner och ner, nu senast från 127 till 109. Vill ha tips! Hoppas nu inte det beror på att du äter en massa kött eftersom jag inte äter annat än fisk...

• Snart så....

september, NEEEEJ usch vad trist!! och så kan du inte vara med maken :( Massa styrkekramar till dig!!

brudsommar, testa att äta leverpastej och broccoli? Mitt värde gick ner efter blödningarna runt jul/nyår och sen upp igen. BM frågade vad jag gjort och det enda jag kunde komma på var ju leverpastej på mackorna på morgonen.

• A.M.

BrudSommar:
    Jag hade inga problem med järnvärdet men däremot har jag en kompis som fick äta dubbla doser järntillskott men inget hjälpte ... Sen kom de på att det KUNDE bero på att hon drack mycket te (framför allt grönt te) - vilket hindrar kroppen att ta upp järn ...

Svar på tråden När märker man av det?