• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Låterbra Sweet! Vi gör också så ibland - "snor" någon annans mödosamt tillverkade plasmider/stammar så slipper vi göra dem själv! Sååå skönt! :)

Nu ska jag gå hem och titta på TV och äta kyckling (rester)!

Ha det så kul ikväll! och tack igen för uppmuntran!

• sweetstreet

Hoppas du får en skön kväll!!!!

Tänk inte för mycket på allt negativt med PCOS tycker jag. Försök att bara ta det lugnt och invänta provsaren först iallafall.

Jag vet at det är svårt, men försök ändå! :)

• sweetstreet

Ingen Page här ikväll??

Kanske för tidigt än?

• Lapinette

Vad snackar ni för språk här ikväll. En vanlig marknadsförare fattar nada.

• sweetstreet

Haha Hej Lapinette!!
    Nä det blev lite väl mycket "facksrpåk" jag vet. Sorry.

Kul att du tittar in iallafall! :)

Några symptom på gång??

• sweetstreet

tror du ligger ungefär 1 vecka före mig (BIM) så jag gissar att BIMa nu i veckan??

• Lapinette

Tanten kom så sent förra gången...du vet hon höll mig på sträckbänken så jag har nog BIM på söndag. Du då?

Gällande sympton så har jag det hela tiden ! Extra stora bröst och flytningar är nog det jag har just nu.

Har varit och tränat ett super funkpass ikväll och käkat sushi med singel väninna (min make är i Barcelona denna vecka) och hon berättade att en av hennes vänner har precis fått sitt andra missfall. Shit, det måste kännas tungt. Hon var i typ vecka 10.

• start september

Hej!

Inget nytt från mig. Hoppas på något slags svar på HCG imorgon.

Moppy - hem till bingen är helt rätt. Gjorde det igår och jag mådde mycket bättre idag. Tyvärr har jag varit tvungen att jobba sent idag, men försökt att inte stressa. Jag hade inget val kände jag.

Nu blir det tjänsteresa ett par dagar tyvärr. Känns lite jobbigt att inte vara med maken om vi får ett jobbigt besked, men det får bli så. Vill inte berätta för alla i min omgivning såklart.

Stor kram till er alla - det känns som det är många som behöver det!

Vännerfan - du har fått många kloka svar redan. Jag tror det du beskriver är ganska vanligt, men jag tror också att det går att lösa om man pratar med varandra. Jag har flera vänner som råkat ut för liknande och det är löst sig när barnet kom. Men det är inget kul såklart.

• sweetstreet

Lapinette,

Oj större bröst låter som ett symptom man inte "kan" inbilla sig??? Så kanske, kanske?!

Mmm, sushi! :) Ska själv ut och äta sushi ikväll ihop med några kompisar. Ett ställe som vi aldrig varit på men blivit tipsade om. Det ska bli kul!

Låter inte skoj med din kompis kompis. Fy! Det måste kännas supertungt att få flera MF! :(

• sweetstreet

September!

Ska du långt bort på din tjänsteresa???
    Och hur länge? Fram till helgen?

Men skulle du inte ge blod flera dagar denna veckan eller har jag bara misuppfattat det hela?

I vilket fall, många kramar till dig och försök ta det lite lugnt trots allt!!! :)

Svar på tråden När märker man av det?