• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Lapinette,
    Er resa lät förresten helt otroligt härlig!!!!!!!! *avis*
    Fick ni se några pingviner också??

• Page

Oj, det är tunga tider för många här. Jag ska inte upprepa något men vill bara säga att jag tänker på er alla. Stå på er och kämpa på vidare ni fantastiska kvinnor! Ingens problem är värt mer än någon annans.

• Page

Jag tror att jag ibland förlorar känslan för verkliget när jag "hänger" här! Jag vet att det finns riktiga liv med sorg, lycka, arbeten och relationer bakom nicken men ibland "copar" (Jag kan också Sweet)jag inte ändå!

Allt pratande om ÄL, stickor och tanborstsex ska faktiskt leda någon stans...till ett BARN. Glömmer bort det i jakten, hmm, konstigt. Jag har faktiskt blivit förvånad över att någon får ett positivt test och tänkt: Nämen, det är ju på riktigt!

Likaså är det med Sweets och Storasysterns prat i kväll. Jösses, det är ju riktig FORSKNING ni bedriver. Inte bara massa tomma ord på ett papper utan verklig forskning i syfte att hjälpa människor.

• Page

Läste precis igenom det jag skrev och upptäckte att det låter jätteflummigt och fruktansvärt omoget. Lite som om jag lekte "försöka skaffa familj", jag lovar att det inte är så. Jag har för mycket tid helt enkelt!

Jag är också nyfiken på om du såg några minipingviner Lapinette!

Ha en bra dag (eller så bra som den kan bli)!

• mugglesfan

Hallå i tråden - är jag först eller?

Vilken fikonspråk ni kör med Sweetan och Syrran - coolt. Efter ett tag fattade jag tom vad scoopad var för ngt Och real-time vet jag ju vad det är - iaf i min bransch

Tiden släpar sig fram - imorse tänkte jag att IMORGON bitti får jag veta. Suck. Pratade med en singeltjejkompis igår - hon har det jobbigt på jobbet, är singel och trött på det och allmänt deppig. Och så sitter jag där och gnäller över att jag är orolig över mitt NUPP-test - gift och lyckligt gravid. Man får verkligen perspektiv ibland... Alla vi som är härinne - vi har iaf en livskamrat att dela allt med, det är mkt värt!

• Snart så....

Morron i tråden,

Blev så glad när jag kom hem igår och kramade min sambo och han utbrister
    -Nu känns ju magen när vi kramas :) :)

Var nästan tvungen och testa honom om baby kunskaperna igår efter jag nästan helgonförklarat honom
    Han visste vilken vecka jag var i men hade lite svårt med att ha koll på vilken dag vi byter efter "alla" framflyttningar.

Håller med dig Muggles, ibland "glömmer" man bort hur bra vi egentligen har det.

• Storasystern

God morgon!

Eftersom det bara var sweet och jag här igårkväll passade vi på att ta över tråden med forskningsprat! (för att kontra mot barnvagnar och bäbistillbehör! ;) )

Inget nytt här förutom att jag övertygat mig själv att det är PCOS. Hoppas innerligt att jag har fel... :(

• MaggO

Godmorgon,

Pirr, jag är så nyfiken. Har du testat ännu??

Jag kan bara hålla med Page om att i jakten på plusset så är det lätt att glömma bort vad det verkligen kommer att leda till. Jag är övertygad om att när vi väl får våra plus så kommer nog en känsla av overklighet infinna sig.

Lapinette, för mig blir brösten alltid större innan mens, förra gången tänkte jag att nu är de ju enorma och så här ömma har de aldrig varit, nu är jag nog gravid ändå, men icke...En olidlig väntan till helgen med andra ord.

• _koko_

Good morning darlings!

Kort instick för att berätta att jag inte har något att berätta hahaha...

Sambon är ledig idag och kommer sannolikt därför ringa idag. Oliiiidligt spännande... ;)

Kommer springa omkring en hel del idag, så jag kan inte hänga så mycket med er. :(
    Tänker på alla som väntar och våndas!
    Puss på hjärtdagen förresten! :D

• Snart så....

Åhhh jag dör!! Fått bilder på manliga kollegans tvillingar och hur söta får man vara??
    De har ärft pappans mörkbruna ögon och är så lika, runda och goda :D :D

Svar på tråden När märker man av det?