• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Och puss & kram på Alla Hjärtans Dag! :-*

• Bröllopstokiig

Hej tjejer!

Happy valetine

Dagens Nyhet: Jag kände Pick'n röra sig igår! *LER*

Vänner-fan: Skulle svara på ditt inlägg, din fråga till mig: Jag har inga problem med pengar nu, jag tjänar bra. Problemet är att jag jobbar för ett muppigt amerikanskt föetag som har massa konstiga regler som de skriver in i kontrakten. Tex så har vi Q3 i april-juni, för att jag ska få ut min bonus så måste jag jobba under dessa månaderna.
    Visst jag kan ta semester, men med tanke på att jag vill vara hemma minst 1,5 år med min bebis så lär jag ju göra av med massa pengar och dessutom var min tanke att inte komma tillbaka till detta jobbet och det kanske inte är så jätte kul att ligga på minus, pga återbetalning av semester, när man börjar jobba igen. Jag kommer ta 3 veckor, med star nu i mars. Men vill alltså vara försiktig och verkligen tänka mig för.
    Sen är det så att jag har (som du kanske har förstått) en provisionsdel, alltså baseras min lön ju på det jag preseterar, känns inte så kul att de drar in den om jag nu har jobbat som ett svin under min graviditet för att få så mycket pengar som möjligt den sista månaden innan jag går.

Förstår helt din tanke att man ska leva och unna sig, jag lovar att jag gör det mer än andra! Och jag prioriterar med...

• Lapinette

Sweet - visst såg vi pingviner och lejon, elefanter, giraffer, leoparder, noshörningar, zebror, utter men inte några valar då de normalt är där under deras vinterhalvår.

• A.M.

CicciL:
    Grattis till Pick'n-sprattel! Visst är det helt osannolikt kul och konstigt!?

• Bröllopstokiig

Brudsommar: Jag sa fel till dig ag programmet igår, det sänds kl 20:00 på måndag! Min man kommenterade det i går och jag tänkte direkt "shit jag sa fel i tråden" så nu har jag återställt detta!

• mugglesfan

Grattis Cicci! Var det som ett fladder, en kittling el en riktig kick?

Idag ska vi gå på bio och se "Children of men" - ganska oT (on Topic ).

• Snart så....

Cicci, åhhh vad roligt :) hur kändes det?

Muggles, den filmen har vi sett

• Bröllopstokiig

A.M. ja det var fantastiskt, började nästa lipa! Jag har inte kännt ngt idag eller sen det i går kväll heller för den delen, men det kändes lite som det fladdrade till, lite bubbligt i magen. Över på 4 sekudner, men det måste varit Pick'n. Jag hade just ätit en kiwi, så antaligen vaknade han av lite fruktsocker

• MaggO

Grattis CicciL

Måste vara en helt underbar känsla!!

*Längtar*

Happy Valentine!

• Bröllopstokiig

Tjejer,
    ja som jag skrev i inlägget till A.M så kändes det som bubbel, mer i vänstra sidan, nere där... Jätte konstigt, det var inte kurr i magen men det liksom bubblade eller fladdrade till
    Går in i vecka 20 på lördag (halvtid!!!) så jag har funderat på om det skulle komma ngt nu. Vissa får ju vänta till v 24 innan de känner något... Men som jag skrev, det var över på ett par sekunder och jag har inte kännt något igen...

Svar på tråden När märker man av det?