• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

koko förresten! Jag pratade med min kompis som har endo idag. Hon berättade att hon har tagit ut en cysta (choklad-cysta) och även haft fler endo-härdar, och ändå är hon gravid med sitt andra barn nu (utan behandling)!!! Håller tummarna för att det löser sig för er också!

• Snart så....

koko, hur har det gått? Fått något svar från Linne-kliniken? *nyfiken*

• mugglesfan

pirr: visst är det frustrerande! Men om du är på dag 35 imorgon och du som längst haft 38 dagars cykel, då är du ju max -3 dagar från BIM. Så ett test borde visa plus. Gör det inte det, så blir det ju tråkigt men då vet du iaf. Ja, det är inte lätt att råda...

• Snart så....

Pirr har du några aningar att mensen ska komma?
    Om inte så skulle jag testa :)

• Snart så....

idag är min mage mindre hmmmm...nästan till gälli på jeansen för skärp är obekvämt.

• pirr!

.. var tvungen att pappersmufffa lite, men inga spår än..

Kanske blir det ett test imorgonbitti.
    (fick ju ett gravtest som kompensation från CB då jag fått en konstig display som ej matchade stickorna..)

• A.M.

Snart så ...:
    Kommer inte ihåg riktigt: är det på grund av moderkakans placering eller myomet som de vill snitta dig? Eller både och?
    Min moderkaka satt mitt för livmoderhalsen vid mitt första VUL, men i o med att livmodern växte så flyttade den på sig så att den kom helt ur vägen. HAr de sagt något till dig om att den kan "växa bort"?

• Storasystern

SNartis - vad menas med till gälli??? *förvirrad*

• Snart så....

AM: det är både och för min del. De kommer ha stenkoll på mig just pga myomet och nu moderkakan. Problemet som är nu är ju att moderkakan sitter under myomet så den kan inte flytta på sig så mkt. Eller kan de även röra sig mkt i sidled?

syster: Gällivare-häng på byxorna, förstår du?

• Storasystern

Snartis - aha!!! Då är jag med! *lite efter*

Svar på tråden När märker man av det?