• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

hej tjejer,

oj vad ni har skrivit, har inte kunnat gå in förrän nu.

Moppy och September, håller tummarna och skickar över lite gravidhormon-kramar från mig! Hoppas det kan hjälpa er att få behålla plusset (bebbarna)

kokos; skönt att sambon din tog tag i det hela, ibland fungarar det "bättre" bara en manlig stämma ringer.

Vänner: vilken jobbig sits för dig, men håller med Muggles. en kom i håg lista kan göra susen för att verkligen få saker gjorda.

Själv har jag just pratat med min svägeska om mina "problem" och hon trodde jag kommer bli både sjukskriven + sängliggande sista tiden. Detta pga myomen och att moderkakan sitter lågt vid öppningen och detta kan leda till blödningar mm.
    Sen om man har dessa problem så brukar de välja att snitta tidigare så kanske får mitt juli-barn som jag ville ha
    Men detta är ju bara spekulationer så ska kräva Sös på svar nästa gång.
    Om det blir som svägeskan tror och att jag vill ta ut lite semester tidigare så har jag ca 3 mån kvar att jobba

• Bröllopstokiig

hej hej igen...

Tillbaka från en affärslunch, proppmätt!

MINDRE, skönt att höra ifrån dig gumman! Jag undrade just vad du var. MEN MEN MEN PÅ´T, ni får inte missa idag, det måste ni få till. Böjj i morse sa du.... hmmm ge honom lite alvedon så piggar han på sig till kvällen, du får rida av honom Så slipper han göra så mycket!!!! Jag hade INTE väntat till i morgon, no no no. Kom ihåg vad vi sa till Frullan: Att hon skulle åka hem från hålan för då har hon ju iaf försökt!

• mugglesfan

Snartis: det där med tidigare snitt pga moderkakan läste jag faktiskt om igår. Känns det bra el jobbigt att bara jobba 3 mån till?

• mugglesfan

Mindre: vill inte öka pressen men jag tror Cicci har rätt - timing du vet...

• Snart så....

Muggles, skojjar du? om det blir så är det ju superskönt :D :D
    Ska försöka ta ut massa ledighet fram tills dess oxå, typ påsken, Kristi Himmel mm

• Snart så....

Mindre, tror Cicci har rätt!! Frullan offrade sig och åkte hem för att sätta på karl och vad blev resultatet????
    PLUSS :D

• Snart så....

Helt glömt säga att jag tonade håret i söndags, helt vanligt BRUN färg. Dock blev resultatet mörkare så nu är jag nästan svarthårig. Passar iofs ganska bra

• Snart så....

Cicci, jag läste den där och det var ju inte så roligt.
    Men har ju kanske inte så mkt val så det är bara att gilla läget.

Svar på tråden När märker man av det?