• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

veckan efter åker vi till thailand, du hade nästan rätt

Eller vi ska i alla fall till mina päron i västerdalarna då, får se om vi har råd med liftkortet Vi har alltid haft säsongskort men inte i år så det bränner nog hål i plånboken, taskig tajming eftersom vi åker på semester helgen efter.

• Snart så....

men när åker ni till thailand då? (det var väl dit ni skulle)

Avis, åka skidor!! fast som jag går nu skulle jag nog inte kunna ta mig ner för backen

• nenne78

haha snartis, du svänger ju mellan trådarna värre än therese borssén!

Vi åker 17 mars till thailand, men tänkte hinna träffa mina föräldrar en sväng i år (typ !)

• nenne78

snartis
    Du får nog åka... pulka. Med stoppning. I motlut. Vi är rädda om dig. Annars kan jag gräva dig en bivack som du får sitta och sola i och vakta matsäcken (eller nej det sista kanske är en dum idé )

• Snart så....

Ähhhh får åka lift upp och sitta utanför toppstugan och mysa med en kopp varm choklad :)

• nenne78

prickigkorvmacka och choklad med en tiny skvätt cointreau för oss ogravida. moOOOAAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!

• nenne78

nähä tjejer. Det är ju ändå FREDAG! Lite mer snusk kan ni väl klämma ur er?!?!?

Nu har jag iaf framfört mina önskemål hemma om en egen avgjutning av hans trollflöjt, får hoppas att han får tummen ur (eller vad det nu är) och fixar en sån. Här ska åkas glanspinne!

• Page

Victory, Vad kul att få flytta in i det nya huset! Hoppas att packningen inte tog alla era krafter!

Synd på att det gick illa med terapeuten, jag förstår inte heller nyttan med att tala om det på jobbet, förutom att dina arbetskamrater blir kanske mer känsliga för din situation men om man ska komma ut är det väl bättre att berätta för sina vänner!
    Hmm, det stämmer kanske inte i ert fall, men jag vet att jag upplevde att min psykolog inte förstod mig (och var allmänt kass) när hon gav mig vissa råd. När jag hade lugnat ned mig kan jag faktiskt se att hon hade en poäng, men jag var inte redo att höra på det örat. Ge inte upp, ni hittar säkert en terapeut som fungerar för er. Tillfälliga lösningar är oftast inte bra lösningar.

• Page

Nenne, Du borde verkligen samla alla dina uttryck på ett ställe och sälja det dyrt! Hysteriskt kul!

Förresten, så måste jag lägga till att det var helt skumt att se kort på dig, eftersom du verkligen inte såg ut som jag hade tänkt mig! I min syn var du liten (kort) och mörkhårig!

• nenne78

Page
    men jag är ju liten i alla fall (50%rätt) inte dåligt kissat!

Svar på tråden När märker man av det?