• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • pirr!

.. men ingen mens. skumt! Men en konstig cykel behöver ej betyda att en ev befruktning ej kan äga rum!

• Victory

ja, visst är den lömsk!

• pirr!

Oj, blev avbryten. Därav mitt uppdelade inlägg!
    Sorry!

• Victory

Hon kanske var gravid (alltså det var därför mensen uteblev) men att hon hade låga hormonhalter så att testet inte gav utslag förrän då.

• pirr!

Trodde hon med, men när när de gjorde beräkningar på fostrets ålder på MVC var det inte alls så gammalt.. Ja, det är verkligen skumt!

• Page

Om det är sköldkörteln som styr hormonerna som främkar ÄL så vet jag att det är inte det som påverkar min långa cykel (33-35). Gjorde ett sånt test för typ 8 månader sedan och allt var normalt då. Hmmm, i för sig så har jag slutat med p-piller sen dess och det kanske påverkar också? Det blir verkligen en undersökning för mig också!

• Page

Om ni undrar vad främkar betyder så undrar jag också. Tror att det blev en blandning mellan främjar och framkallar!

• Victory

Här skapar vi nya ord hela tiden!

• pirr!
    Tänkte inte ens på att det stod fel- förstod så bra ändå..
  • pirr!

Verkar bara vara vi här nu! Har en halvtimme till bussen går.. så då är BT perfekt tidsfördriv (undrar dock vad chefen skulle säga).. skriver dock lite journaler samtidigt!

Svar på tråden När märker man av det?