• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Victory

...frågan är bara HUR vi ska få till det!! Känns ju som sagt helt hopplöst just nu! NEJ, inte ner i det svarta hålet igen! (*gulp, gulp, gulp* några stora klunkar bubbel under deppmanteln så är man på fötter igen)

• Victory

Ja, det är ju då mannen som (p.g.a. mentala blockeringar?!) inte lyckas leverera några simmare när det är kritiskt läge! Ingen utlösning för att tala klarspråk! Frustrerande, vill jag lova!

• Moppy

Victory: varför inte köra insemination? Vad fan, vad är skillnaden på det och ett monotont tandborstsex egentligen? Syftet är ju detsamma!

• Victory

Men när det inte är ÄL-tider går det för det mesta utmärkt! Så det är inte fel på grejen, bara hjärnspöken!

• Victory

Jo, vi har försökt heminsemination vid två tillfällen men utan resultat. Vi fortsätter väl med det om inget annat funkar.

• pirr!

åhh. I see!
    Jobbigt för er o frustrerande!
    Har ännu ej hänt oss, men jag tror att det är gränsfall runt äl. DEnna gången tappade han all lust efter att ha rutinsexat varannan dag i en vecka och sedan två dar i rad vid böjen. Gick ej hur jag än försökte och jag blev ledsen och kände mig avvisad och vi hade ett praktgräl! Inatt tog han dock initiativ och då var det typ 10 dar sen senast..

Hejar på er!

• Victory

Jag känner ju också att jag tappar lusten därför att vi "måste". Sen blir jag stel och är rädd att göra fel, vilket han märker. Det är nästan skrattretande, på de säkra perioderna har vi underbart sex, men sen kring äl blir det tvärdött! Ska man skratta eller gråta...

• Victory

Så varannandagsmetoden är ju bara att glömma! Vi försöker koncentrera försöken krign ÄL. Men jag har bara fått utslag på ÄL-testerna en gång, trots att jag faktiskt har haft ovanligt regelbunden mens sista gångerna.

• Victory

Oj, nu tog jag över hela tråden med mina problem! Låt oss prata om nåt roligare!

Svar på tråden När märker man av det?