• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Victory

Jag borde nog gå till gymet och sen packa i lägenheten istället!

• Page

Det ska vara nyttigt att dricka en liten mängd alkohol varje dag så kör hårt Victory!!

• Storasystern

Victory, 40 dagars cykel är för långt! Jag fick undersökning direkt när jag berättade att jag har det, så du kanske ska prata med en annan gyn också, för att få en Second opinion??

• Page

Viner är nog det enda som kan rädda en tråkig flyttpack!

• Bröllopstokiig

Klart du ska ta ett glas vin Victory!!! Typsikt svenskt att tänka att man inte kan det för att det är måndag...
    Man ska ta sig ett glas när man känner för det, sen kanske man kan börja fundera på att lugna sig när man klipper 2 pavor om dagen!

• Page

Själv ska jag nog ta det lugnt med alkohol fram till att vi åker på semester. Drack massor i helgen och upptäckte att mitt varannandagsdrickande har åstadkommit en obehaglig alkoholtolerans.

• Victory

Vin får det bli!

Jag berättade ju för gyn hur långa cykler jag brukar ha men hon reagerade inte över att det var nåt onormalt. Hon sa bara att äl då också blir oregelbunden, förstås. Hmm... känns som om vi har tillräckligt med maken problem, bara det inte är fel på mig också! Orkar inte ta itu med det just nu! Men det är ju tur att det finns äl-stimulerande att få, om det skulle visa sig vara ett problem. Sen då, när vi först har försökt åtgärda det FÖRSTA problemet i ett år. Suck, detta kommer ju att ta 10 år för oss!

• pirr!

En bekant hade en "cykel" på över 60 dagar. Ingen mens så hon testade med CB, dock minus vid flertalet tillfällen under denna period, men så efter 60 dagar så fick hon pluss och nu väntar hon barn vilken dag som helst. Alltså måste hon ju haft ÄL, kanske tom fler gånger under denna period

• Victory

Jag sitter här och försöker hålla mig från att gå på toa, ska ta äl-test när jag kommer hem. Åh, vad tiden går långsamt!

• Page

Näää, nu förstår jag verkligen inte hur kroppen fungerar! Förvirrande!

Svar på tråden När märker man av det?