• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Victory

Vi får nyckeln till vårt hus på fredag

• Page

Start september, Bra att du har laddat upp med tester men du bör kanske överväga att byta apotek snart så slipper du fler konstiga blickar!

Haha, Snart så, din mamma verkar underbar...och ser fram emot barnen lika mycket som ni!

Frejis, kul att du är tillbaka! Hoppas inte att du gräver ned dig i avhandlingar och depresion!

• Page

Ibland kan jag bli så otroligt irriterade på män (japp, drar alla över en kam just nu)!! Man ska alltid vara så försiktig med deras känslor och deras potens! Ojoj, inte prata för mycket om ÄL, var rädd om penisen annars tar han en paus! Ahhh!

Tro inte att jag pratar illa om din man Victory, jag kom att tänka på det bara nu när du tar upp ert problem!

Som tur är så har inte min man drabbats av tillfällig impotens men jag får absolut inte prata för mycket om detta med barn eller undersökningar för då är jag tjatig och han blir sur! Hur känslig får man bli?? Jag är en tjatig person och det verkar inte störa honom allt för mycket!

Nä, det är tur att ni finns annars hade jag blivit ännu galnare!

• Storasystern

Det är stressigt i bäbisfabriken... Vi är väl alla lite trötta på tandborstsex och rutin.
    Tänk vad man önskar att man vore en av de där som får till det på första försöket ibland.... :(

• mugglesfan

Men de som får till det på första försöker kanske inte uppskattar det lika mkt som vi...? Det kanske ofta blir reaktionen "hjälp! vill jag verkligen det här?". Men det är ju en klen tröst...

Ett litet ljus i mörkret är väl ändå den här tråden där man märker att man inte är ensam med sina problem.

JAg håller med dig Page! De är känsliga varelser de där männen Men i teorin är de ju alltid redo...

• mugglesfan

Grattis till huset Victory! Jag längtar tills vi ska flytta in i vår nya lägenhet i april. I helgen rensade vi källarförrådet - slängde ca 2/3 av vår skit som vi ställde in där för 4 år sedan när vi flyttade ihop... Jag älskar att slänga skit!

• mugglesfan

Förresten Victory - jag är övertygad om att din ÄL/mens helt enkelt hoppade över en gång. Ingen har väl en cykel på 70 dagar. Men att det hoppar över händer ju faktiskt.

Var det inte ngn här som skrev att en lång cykel kunde bero på ngt som kunde vara ett problem i barnskaffandet men som gick att medicinera bort? Ni är ju ett par med långa cykler...

• mugglesfan

Var är förresten Mindre?

• mugglesfan

Hahaaaaa - jag tog över tråden totalt MOAHAAHAAA

Svar på tråden När märker man av det?