• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Hade nog blivit lite shockad om det hade lyckats på första försöket
    Näää så roligt som jag haft här på BT har verkligen lättat upp babyverkstaden. Dela allt kring ÄL, BIM mm

Håller med!! Männen är alltid redo men när det kommer till att verkligen prestera kring ÄL då blir det gnäll, ångest mm

• Snart så....

Nä du Muggles jag är här

• Snart så....

usch min hals blir bara värre och värre

• Storasystern

Muggles, jag har lång cykel. 40 dagar. Varför vet jag inte än, men troligt är att det är ägglossningen sm inte funkar, å då får man äta ägglossningsmedicin! Victory, det kanske kan vara något för dig?

Victory och Izzie, hur går det med bubblandet? ;)
    Jag tänkte gå hem och tröst-äta lite ben&Jerry ikväll eftersom jag är allena hela veckan! :) Så det blir inget kvar till mannen... ;)

• Storasystern

Snartis, är du sjuk? Kan inte jag få lite? Skulle vilja ligga hemma och tycka synd om mig själv i ett par dagar... Lite lagom sjuk alltså... ;)

• Snart så....

syster, de blev tysta så kanske har däckat av allt bubbel?? :D :D

• Snart så....

Jovisst du får gärna ta mitt halsont *lämnar över*

• Snart så....

Jag är nog påväg att bli sjuk, så där ont i halsen och torr i luftvägarna innan en rejäl förkylning bryter ut. *suck*
    Har så mkt på jobbet ju nu

• Snart så....

Nu ska jag fika en sväng, te för halsen

• Page

Storasystern, jag kan dela med mig av snorighet om du vill!

Svar på tråden När märker man av det?