• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Flytta på er, och skicka hit flaskan, för här ska sorger dränkas!!! :( :( :(

Vad är det för fel på denna jäääää*la sjukvård??? Har precis fått veta att vi inte alls har någon köplats inom landstinget, för jag kan inte ta de blodprover som de kräver att man har tagit pga sprutorna. Kunde de inte ha kommit på det innan??? Nejdå, det hade ju varit för enkelt. Så remissen refuserades och vi kommer bli kallade på återbesök igen i juli. I JULI!!!!
    Det som gör mig helt kallsvettig just nu är om linné-kliniken säger samma sak... Då faller alltihop! Då måste jag vänta tills sprutorna går ur kroppen, ta blodprov under en månad, och sen börja nedreglera igen... VAAAAARFÖÖÖÖÖR??????
    Buhuuu, blir en lång väntan till 7e mars nu. Skulle ju kunna ringa och fråga, men jag orkar faktiskt inte.

• pirr!

Sweeeeeeeetaaaaannnn! har du vaknat?

• mugglesfan

Normalt får man mens även om man inte har haft ÄL (slemhinnan lossnar ändå till slut men orsakar oftast längre och rikligare mens än om man haft normal ÄL ). MEN även mensen kan hoppa över helt - tex pga stress, för hård fysisk träning el annat.

• pirr!

Åh nej, KOKO....!!!!!!!
    Kan inte saker och ting jobba FÖR en när man går igenom jobbiga saker!?
    7e mars- är det när du slutar med sprutorna?
    Håller tummarna för linnékliniken!!!!

• Izzie

Men lägg av! Det lät ju bara inte klokt. Vem har börjat ge dig sprutor då utan att ha tagit blodprover innan???

Linnékliniken, vad är det? Är det ett privat alternativ? Hängde inte riktigt med i svängarna där...

• pirr!

Hugger lite i höger tjejmage (hmm, om jag ska vara ärlig är det nog lite längre upp..) Är det ilskan över Kokos strul eller kanske ... *viskar och hukar mig*.. ett symtom?!?

• Snart så....

koko, VA???? är det sös som har tabbat sig igen?? Om ni hade tagit blodproverna innan du fick första sprutan så hade allt varit lugnt eller?
    ring till linné kliniken imorgon och kolla för att var på säkra sidan.
    usch gumman det här var inte roligt *kramar om och räcker fram flaskan*

• mugglesfan

Men VAD FAAN?! Nu hänger jag inte med i svängarna - har de refuserat din remiss pga blodprover som inte har kunnat ta? Det låter ju helt otroligt?! I juli?!?! Det är ju aaaslångt dit! Näe, kna man inte anmäla dem för tjänstefel eller nåt?

• mugglesfan

El kan inte din sambo ringa om inte du orkar? Förstår om du inte orkar - måste kännas nattsvart just nu...

• Izzie

Vad behöver de blodproverna till? För att kunna genomföra behandlingen? Kan man inte ta dem efteråt?

Svar på tråden När märker man av det?