Snartis & Page (& andra förkylda): mot förkylning kan en blandning av pressad ingefära, citron, honung och vatten som man kokar upp rekommenderas. Vet dock inte om man får dricka sådant som gravid, men det hjälper mot halsont och smakar ganska gott. Brukar själv ha lite rom eller whisky i det, det blir ännu godare.
Victory & Syrran: ja, bortgången känns tungt även om det handlar om en äldre person och man kan säga att det var väntat. Har faktiskt fått lite svårt för det senaste uttrycket, det handlar trots allt om tiden som var förr, när den gamla levde, och nu. Det jobbiga är också att jag har en konstig förmåga att visualisera saker: det känns nästan att man "ser" olika situationer som spelas upp i huvudet... hm, det verkar att jag beskriver ett program i teven (vad heter den?) där man kunde få tala med de döda. Ja, Frejis känsla av humor är iaf lika rubbad som förut.
Hm, undrar om ägget kommer att lossna snart eller inte. Vänstra äggstocken lever ett eget liv, har känningar där. Får väl inhandla CB ÄLtest snart, när jag ändå ska till SATS *måste få bort julfettet från maget* Page hur går det för dig med träningen?
Försökte få tag på KS idag eftersom jag inte har hört något om den remiss som gynekologen skickat till dem för en månad sedan. Får prova igen på onsdag *irriterande* Om de krånglar kommer jag att be gyn att skicka remiss till Sophiahemmet.
Hm, konstigt att vår utredning var så kort, fick aldrig göra några hormontester eller liknande. Mysko *kliar mig i pannan* :(