• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Tack Page och Snartis! Lite förkylning har ingen dött av... Mycket förkylning däremot... SÅ jag nöjer mig med lite.

Victory och Izzie har däckat...

Var är Koko idag? Sjuk igen, eller mycket att göra?

• mugglesfan

Snartis: för mig funkar det att gurgla med Jodopax el likn (köp på Apoteket ) för att förhindra förkylning/ont i halsen att bryta ut. Har räddat många tentor!

• Victory

Page: Haha, javisst, man får inte trampa spermieproducenten på tårna, då kanske man inte får nån leverans! Nä, skämt åsido har jag inte irriterat mig så mycket på min mans känslighet i den här frågan. Jag tycker faktiskt lite synd om honom för han vill ju ha barn minst lika mycket som jag!

Oj, börjar visst nyktra till! Hit med lite mer bubbel för att dränka sorgerna! KLuNk, klUnK!

• Page

*rotar igenom spritförådet* Hmmm, inget bubbel Victory, men lite starksprit kanske?? Deppmantelns alkoholbunker börjar väl sina nu?

• Page

Håll den full förresten! Jag BIMar om ca en vecka och har inga symptom. Inte några inbillade heller.

• Victory

Syster: Jo, jag misstänker nog också att det inte står riktigt rätt till med ÄL för mig. Jag frågade om detta vid VUL-undersökningen men hon sa ju att allt såg bra ut och att hon inte trodde det var nåt fel på ÄL. SKulle inte ha nöjt mig med det utan begärt ett blodprov (eller nåt?) men det visste jag ju inte då att man kunde!

Nä, det är väl bara att hoppas att det är som det ska. Även om jag har oregelbundna och långa cykler så brukar de ju hålla sig omkring 30-40 dagar max. Det var ju ovanligt långt med 71 dagar. Säker så hoppade den över som muggles säger.

• Victory

Slut bubbel?! Men vin går ju lika bra, jag längtar såå efter ett glas vin!

• Page

Jo, men någon här nämnde att man får mens trots utebliven ÄL! Så även om äl hade struntat i att dyka upp så borde man få en blödning!

• Victory

Hmm...ja, det var lite mystiskt!

• Victory

Kan man ta ett glas vin en måndagkväll...? Jag blev riktigt sugen och maken jobbar kväll... Nä, en måndag! Så får man inte tänka! Eller...?

Svar på tråden När märker man av det?