• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Izzie

Ger upp min plats under deppmanteln *håller upp manteln och räcker dig glaset*

• Izzie

Måste gå, men jag tittar in senare för att höra resten, Koko! Kramar till dig!

• pirr!

Måste me´gå!
    Kvällsskiftet får ta vid!!

• Bröllopstokiig

Phuu och jag har haft världens segaste månndag!!! USCH. 2 avbokade möten, då blir man ju knäckt, hade hoppats ¨på dem sen bara vips skulle man få gå hem, men nu har man suttit och segat ihop totalt!

OBS rekommenderar alla ett programm på TV4 ikväll klockan 20:00, handlar om hur ett barn blir till, liksom hela kittet, typ det vi pratar om här! Jag kommer sitta klistrad!!!!!!!

• sweetstreet

MEEEN Kokos-gumman!!!!!!!!!!!!!!!!! :o

Vad f*n säger du?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?
    Detta med blodproverna innan sprutorna måste väl din gyn ha känt till eller?????

Det låter ju helt knäppt bara!!!!
    Jag förstår att du inte orkar ringa nu men håler med Muggles. Kanske kan din man ringa?

Usch, vet inte vad jag ska säga mer.
    Jag blev verkligen bara helt genomledsen för din skull. Och arg!!!!

*kramar om hårt*

Gumman du måste få reda på vad som gäller och jag hoppas verkligen att detta inte strular till det för er. Hoppas hoppas hoppas att Linnékliniken säger annorlunda.

• Bröllopstokiig

OJ KOKOS gumman, nu ser jag att jag missat ditt inlägg, min dator är så jä*la sen att uppdatera sig... MEN fy vad trist. Förbannade idioter!
    Nu blev jag riktigt arg!

• sweetstreet

Page, jag kommer nog att titta in här lite till och från under veckan. Har dock besök denna veckan måndag til fredag så mina kvällspass (= svensa nattskift) kommer nog inte att vara särskilt många. Kanske lite surfning i sängen innnan sovdags bara....

Men som sagt mina eftermiddagar (= tidigare kvällar i Sverige) kommer nog fortfarande innehålla en hel del srufning här :D

• sweetstreet

Visst är det rent ut sagt för j*vligt!!!!!!!!!!

Alltså detta med Kokos!

Jag kan bara inte fatta hur sådana här saker överhuvudtaget "får" hända!!!! Känns verkligen så oproffessionellt!

Blir arg och ledsen om vartannat!

• _koko_

Tack söta ni för responsen, känns lite bättre redan. Ledsen att jag förklarade så lite, glömmer att inte alla varit med från början av denna resan...

Blodproverna är för att utesluta andra störningar, typ fel på ägglossning och sånt, och eftersom jag inte har någon ägglossning kan jag inte heller ta dessa prover. Min gyn eller läkarna på sös - nån hade väl kunnat komma på att det här var smart att göra före operationen?! Min gyn var dock helt säker på att det inte skulle ställa till det för oss när vi var hos honom i förra veckan. Ska maila honom och berätta hur det egentligen ligger till.
    7e mars är vårt första besök på den privata ivf-kliniken carl von linné i uppsala. Om de kräver samma blodprov som landstinget blir det inga barn förrän tidigast i augusti som det ser ut nu.

• sweetstreet

Näe jag fattar bara inte!!!!!!!!!!!!
    Det känns verklgien som om både duin gyn OCH läkarna på SÖS måste ha känt till detta INNAN!!!!!

Menar du att OM allt hänger på dessa blodprover så kan ni inte starta IVF förrän tidigast augusti?

Och hur är det med din nuvarande behandlign? Ska du isåfall avsluta den snart och ta proverna för att sedan påbörja en ny sådan med sprutor innan ni kör på IVF:n?

Svar på tråden När märker man av det?